ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

افتتاحیه ی اجراهای یک دلقک

post1


الهی به امید تو ....

می خواهم اینجا بی پرده بنویسم دیگر ترسی از خوانده شدن ندارم چون با وجود آرایش دلقکیم کسی مرا نخواهد شناخت ...

اینجا یک صحنه ی واقعی از زندگی من است، دیگر نقش بازی کردن در کار نیست، اینجا من خودم را بازی می کنم خودِ خودِ خودم را ...

می خواهم روی زمین بگذارم این بار سنگین انباشته شده بر روی دل را ...

دسته بندی :
ادبی نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید 
خوش حال میشم که وبلاگ بنده هم سری بزنید
 www.ESF-VIDEO.BLOG.IR
ع سلام
ممنون  ...
چشم حتما :)
مرتضی معادی
آخیش ...
چقدر گشتم تا اولین اجرای این دلقکو پیدا کنم !
چقدر خوبه که آدم یه جاییو داشته باشه که خودشو بازی کنه ، نه کس دیگه ای رو ...

:)
چرا دنبال اولین اجرای دلقک می گشتین ؟؟؟؟

آره خیلی خوبه ... خیلی حسِ خوبی داره :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.