ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

حرفایی از اعماق وجودم



میخوام یه مدت بی خیالِ بی خیالِ بی‌خیالِ باشم بی خیال نسبت به همه چیز ...

بی خیالی مطمئناً بهترین مسکن، برای ذهن و قلب ناآروممه...

میخوام مثل کرم های ابریشم یه پیله بتنم دور خودم و به هیچ کس و هیچ چیزی اجازه ی ورود ندم  ....

میخوام یه مدت واسه خودم زندگی کنم و از تک تک لحظات زندگیم لذت ببرم ...

میخوام یه مدت از مسائلی که فکر کردن بهشون ناراحتم می‌کنه کاملا دور باشم ...

میخوام وقتی حرف های ناراحت کننده می شنوم خودمو بزنم به نشنیدن می خوام شاد باشم اما نه فیلمی الکی با تموم بند بند وجودم ...

میخوام زندگی کنم ...

امروز هوا بوی بارون میده دلم میخواد پنجره ی اتاقمو باز کنم دستمو ببرم بیرون از پنجره ، تا اولین قطره ی بارونو لمس کنم اونوقت چشامو ببندم و از ته دلم آرزو کنم....

دسته بندی :
دل نوشت

دیدگاه ها [ ۱ ]

عشق آسمانی
به به 
زیر بارون تنها نرو 
دو نفری برو :))))
خخخ چشم به توصیتون عمل می کنم :))))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.