ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

هم خونی با آهنگ

یکی از عادتام اینه که با هر آهنگی که گوش میدم و یا از تلویزیون پخش میشه هم خونی می کنم
اصلا دست خودم نیست...
حالا این هم خونی کردن با آهنگ تو کوچه ، خیابون یا دانشگاه یجورایی فاجعه است ....
مردم ممکنه با دست نشونت بدن و به بقل دستیشون بگن نگاه کن دیوونه رو خدا شفاش بده....
ولی واسه من اصلا مهم نیست دیگران راجبم چه فکری می کنن من همون کاریو انجام میدم که دوست دارم...
بعضی وقتا حتی آهنگ هایی که دوسشون دارمو می خونم و ضبط می کنم نه اینکه صدام خوب باشه یا اینک خیلی خودشیفته باشم نه.... اتفاقا صدای خوبی هم ندارم ولی اینکارو دوس دارم ....
چندسال پیش که مسافرت رفته بودم و خونه ی یکی فامیلای دور بودیم همون آهنگی که ضبط کرده بودم یهو با صدای بلند پلی شد
خداروشکر کسی نفهمید که این صدای نخراشیده ی منه خخخخ


+ پرانتزنوشت 

{قرعه به نام من افتاد و ارائه ی سیستم عامل به چهارده فروردین موکول شد }


+ آهنگ های پیشنهادی 

- گل و گلدون با صدای سیمین غانم (قدیمی)       



- از تو دلگیرم با صدای محمدرضا هدایتی 



دسته بندی :
آهنگ های مورد علاقه از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

هه هه... مردم همیشه حرف میزنن ولشون(((:
دقیقا :))))
اهنگ ازتودلگیرم 
عالیههههه:-)
آره منم خیلی دوسش دارم :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.