ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

تلفیق دو حس در وارونگی




این اثر هنری فوق العاده است ...
متاسفانه نمی دونم خالق این اثر چه کسی هست ...
فقط می دونم خلق این اثر چندسال (4-5 سال) طول کشیده ...
کافیست گوشی موبایل ، لبتاپ و یا تبلت خود را به صورت وارونه گرفته و به این اثر نگاه کنید تا متوجه تفاوت ها شوید  ...

+ پرانتزنوشت
{امیدوارم امشب پانیدا حذف نشه اجراش فوق العاده بود }

دسته بندی :
آهنگ های مورد علاقه پست های هنری

دیدگاه ها [ ۲ ]

عاااالیه این عکس
آره خیلی :)
اه اه هیشکی نمیتونه مث خود فریدون فروغی این اهنگو بخونه😕
دارم وبلاگتو میخونم😊🌹درمورد پست قبل(ادمای مجازی) باید بگم که باهات کاملا موافقم.البته من هیچوقت تو لاین و اینچیزا نبودم اونم فقط بخاطر اگاهییه که از قبل داشتم از فضای فاسد و مسمومشون..والا من این عشقای مجازیو هیچ درک نمیکنم.😕خیلی مسخرست بخدا.تازه خنده دار ترش اونایین که شکست عشقی هم میخورن تو این دنیای مجازی و الکی!😂😄
اونکه صدرصد خواننده ی اصلی مطمئناً بهتر می خونه ... ولی پانیدا خوب خوند البته من این آهنگو با صدای فریدون فروغی گوش ندادم ....
چه خوب که با آگاهی وارد نشدی ...
منم درک نمی کنم واقعا بعضی افراد درکی از عشق ندارن
وابستگی مجازی بگیم درست تره تا عشق مجازی
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.