ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

یاد باد آن روزگاران یاد باد !!!



امروز یکی از دوستان دوران راهنمایی و دبیرستان این عکسو توی صفحه اینستاگرمش گذاشته بود و همه ی دوستان رو تگ کرده بود ...

این عکس، برگه ی رتبه بندی مدرسمونه ...

نفر سی و پنج با معدل 19.68 منم :)

یادش بخیر چقدر درس خون بودم چه رقابت تنگاتنگی هم داشتم ...

اما الان که دانشجوام تا همین ترم گذشته یکی از دغدغه هام این بود که معدلم به 15 برسه :|

خداروشکر ترم قبل از مرز 15 گذشت و من به خودم افتخار می کنم :)))


دسته بندی :
از گذشته نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

چه بچه زرنگ های بودید شما ها!!
من که تا دوم دبستان معدلم ۲۰ بود ؛ از اون دوران تا حالا دیگه ۲۰ ندیدم :/
شرایط مدرسمون طوری بود که مجبور بودی درس بخونی :/
رقابت خیلی شدید بود ...
اما امان از موقعی که دانشجو شدیم ....
منم امروز خیلی دل تنگ دوران مدرسه و خاطراتش بودم :-) 
یادش بخیر :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.