ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

می نویسم برای دلتنگی های فردا


شاید یه روزی تو شلوغ پلوغی های زندگیم دلم برای امروز تنگ بشه ...
امروزی که همه ی وقتم مال خودمه ...
امروزی که دغدغه ی فکری آنچنانی ندارم...
امروزی که جووونم ، سالمم،  شادابم...
امروزی که هنوز اول راهمو درگیر سختی های این روزگار نشدم.....
امروزی که می تونم از ته دلم بخندم....
امروزی که فارغم از هر غم و غصه ای...
امروزی که مثل بچگیام واسه اومدن سال نو شوق و ذوق دارم....


+ پرانترنوشت

{ کلی پست میخوام بزارم تا قبل از اومدن سال نو  :| }

دسته بندی :
دل نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

مــــــــ. یــ.مــ
چه خوب که ذوق داری :))))
:)))
مطمن باش دلت تنگ میشه و با مرور کردنش شاید آروم بشی منم یکی از دلایل نوشتنم همینه :)
+ بزار که داره میاد کمتر از ۱۰ ساعت دیگر
دقیقا ... منم واسه همین دوست دارم حس و حالمو تو این روزا ثبت کنم ... برای روزای دلتنگی ...
+ چشم :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.