ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

سراشیبی تعطیلات ...

بالاخره دیشب عید دیدنی های سال نو که بی شباهت به خاله بازی های دوران بچگیمون نیست به پایان رسید....
نمی دونم فقط تو فک و فامیلِ ما عید دیدنی ها تا این اندازه نفسگیره یا نه!!!!
از امروز دوباره به همون زندگی روتین خودم برمی گردم و کم کم دارم از حال و هوای عید دور میشم
فکر کردن به اینکه باید جزوه ی سیستم عاملمو بنویسم و واسه ارائه ی چهاردهم آماده بشم داغانم میکنه :|

آخه چرا سیزده به در جمعست ؟؟؟؟؟ :(


+ پاسخ به چالشی که از جانب دوست وبلاگی بوفِ وبگرد دعوت شدم

اینم شخصیت کارتونی من هست تموم تلاشمو کردم شبیه بشه ...



دسته بندی :
پست های چالشی

دیدگاه ها [ ۶ ]

+ برای پست پایین اینجا اومدم

+ ...
???????? :/
سلام

فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خوشحال میشم بیای و بهش تبریک بگی
منتظرمツ
ع سلام ...
چشم ...
من که یه هفته بعد سیزده به در میرم دانشگاه :)
+ عه چه خوب که شما شرکت کردی پس این شخصیت کاتونیتون هست :)
+ لینک این پست رو میزارم پست خودم :)
خوش بحالتون :)
چقد صبح چهارده عذاب آوره :/
+ مررسی :)))

اوه اوه ارائه ؟ اونم چهاردهم ! آخ آخ آخ

آره :(
فردا دانشگاه دارید خیلی سخته
ما که ۲۰ ام برمیگردیم :)
وحشتناکه اصلا حس خوبی ندارم الان :/
اگه بحث ارائه نبود منم 15 میرفتم ...
عشق آسمانی
عخی :))
خخخ :)))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.