ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

گلچین شده از طراحی های پاییزی ...



تصویر بالا از طراحی های پاییزی ام گلچین شده صرفاً جهتِ مشاهده ی پیشرفت کارم در آینده و ماندگاری آثارم برای نسل های آینده هرزگاهی یک پست را به طراحی هایم اختصاص میدهم دی:

+پرانتزنوشت :

1- این آهنگو حتما گوش بدید خیلی خوبه :)))




2- یه سوال فنی این "دی :" که اکثر وبلاگ نویسا استفاده میکنن به چه معناست ؟؟؟ یا چه مفهمومی را می رسونه ؟؟؟ و یا در چه زمینه هایی کاربرد دارد ؟؟؟ دی :

3- به جهت بسته شدن راه های منتهی به دانشگاه در روز 29 فروردین و پیاده روی ساعت 7 صبح همچنان از روز ارتش متنفرم :|


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

اهنگ خوبی بود... 
:)
سیّد محمّد جعاوله
@
:)
قشنگه
:دی همون کسی هست تو عجیب دلتنگش هستی البته در این جا با چهره ای متفاوت :)

http://mihanblog.com/public/public/rte/images_new/smiles/4.gif
ممنونم :)
آهان میگم چقد آشناست :D
طراحی عالی بود :)
۲. ولا من هم نمی دونم ولی من فکر میکنم به معنای زبون در آوردن باشد ولله اعلم
ممنونم :)
به خنده بیشتر شبیهه تا اون شکل زبون آوردن ...
طراح قابلی هستید ...
دی: یا D: همون خندست دیه ببین "دی" همون دهنشه" : "هم همون چشاشه دی:
خخخخخ 
مرسی عزیزم :)
چه جالب واقعا خخخخ
ب لطف بسته بودن خیابون ارتش،کل شهرو با تاکسی دور زدیم،کلی تو ترافیک موندیم،اخرشم دیر رسیدیم دانشگاه :-\
کل مردمو با این روز ارتش از کار و زندگی میندازن :/
با ارزوی موفقیت روز افزون :)
مرسی عزیزم :)
طراحی تون خوبه ...مشخصه استعداد پیشرفت در این کار را دارید...
در کنتراست کار بیشتر دقت کن...
بعد کار باید بیشتر باشه...لازمش هم کار روی جهت ها و سایه روشن هست...
در کل کارتون خوب هست...با تمرین بیشتر بسیار پیشرفت می کنید...
من هم  می خوام هر از چند گاهی پست هنری بگذارم چند وقت پیش تعدادی تابلو رنگ روغن گذاشتم خوشحال میشم ببینی و نظرت رو بهم بگی ...البته کارهای خودم نیست...
کار یه هنرمند مثل شماست...
مرسی واقعا :) لطف داری
دقیقا درست میگید نور و سایه هام کمرنگ شده ...
مرسی بابتِ نظرِ خوبتون ...
چشم حتما میام :)))
لبخنـــــツ ــــد
معلومه خیلی هنرمندی :-) 
فدات :)
چه بانمکه این پیرزنه
اهنگ عالییییی:-)))
پیرزنِ غرغرو هست :D
:)))
لایک
از هنرت خوشم میاد
خیلی ممنون :)
سلام. خوش به حالت که خوشی
آهنگ هم زیبا بود. کاریکاتور پیرزن هم به همچنین. موفق باشید
فک کنم پیرزنه غرغرو نباشه عمدا خودشو اینطوری نشون داده. خیلی هم شاده اتفاقا. ادا در آورده
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.