ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

نقاشی + رنگ روغن + من ...


نقاشیِ بالا اولین کارِ رنگ روغن منه که مربوط میشه به 6 سال پیش که کلاس دوم دبیرستان بودم اما اینکه چرا ادامه ندادم مربوط میشه به یه سری مسائل که باعث بی انگیزه شدنم شد شاید در پست های آینده به این مسائل اشاره کنم....

+پرانتزنوشت :
از دیروز فکرِ تغییر دادن عنوان وبلاگ مثل خُره افتاده به جونم :دی
می خواستم واژه ی “دلقک” و “صفر و یک” رو باهم ادغام کنم تا یه رد و نشونی هم از خانوم صفر و یک توی وبلاگ وجود داشته باشه اما به نتیجه ی جالبی نرسیدم و فعلا منصرف شدم اما اگر شما نظری در این باره دارید با جون و دل می پذیرم فقط دو واژه ی دلقک و صفرویک رو داشته باشه و معنا دار هم باشه ... ممنون :)


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

سیّد محمّد جعاوله
صفر تنها، دلقکِ با صفا
مرسی از نظر خوبتون :)
ولی یک نداشت ها ...
برای کار اول خیلی خوبه...قشنگه...
حتما نقاشی رو ادامه بده...:)
مرسی لطف داری :)))
حتما .... اصلا نمی تونم ادامه ندم ...
یک و صفر دلقکــــــ...
خوشبحالت منم رنگ روغن رو کنار گذاشتم خیلی بده ...
آره خیلی کاش ادامه میدادم :)
مرسی بابت نظرت ...
عالی بود داداش مت
مرسی ... داداشم ؟؟؟؟ :/
:/
چیز خاصی به ذهنم نمیرسه
ممنونم :)
من عاشق نقاشیم

منم همین طور :)))
بابا تو خیلی هنرمندی دمت گرم
یادم باشه بعدا امضا بگیرم ازت :)

صفر و یک به روایت دلقک
صفر و یک به قلم درلقک
دلقک با چاشنی صفر و یک
دلقک با ورژن صفر و یک 
خخخخخخخخ
دلقک زیرو وان :)

ببخشید دیگه اینها ب ذهم اومد البته فکر کنم هیچ کدوم خوب نبود :)
البته سخته هااا :))
مرسی هنرمندی از خودتونه :D
چشاتون هنرمند می بینه
مرررسی بابت روحیه :)))

خیلی خوب بودن اینا خودم تا حدودی بهشون فکر کرده بودم ولی به نظرم عنوان خیلی سنگین میشه :/
دلقک زیرو وان  رو یه لحظه خوندم دلقک زیرِوان :D

خوب بودن همین که وقت گذاشتی فکر کردی تشکر :)
می دونم خیلی سخته :/
خخخخخخخ
:D
شاید باورت نشه ولی خوب بوده واسه کار اول.

"دلقکی از جنس صفر و یک"
مرسی لطف داری :))))

این خوبه ولی طولانیه یکم

بازم مرسی بابت نظرت :)
این نقاشیتون در شونزده سالگی عالی بود:)
یک دلقکه صفر کیلومتر
هم دلقک داره
هم یک
هم صفر
^_____^
مرسی :))))
مرسی بابت نظرت
ولی کلا پشیمون شدم از تغییر نام :/
فعلا همین دلقک هستم :D
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.