ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

آشپزی به سبک برنامه نویسی

همیشه وقتی مامانم میره سفر یکی از مهم ترین دغدغه های زندگیم میشه آشپزی ...

از صبح که بیدار میشم با یه حلقه ی for کلِ آرشیوِ حافظمو جستجو می کنم تا از میونِ غذاهای انگشت شماری که بلدم بهترین گزینه رو که احتمال erorr دادنش بعد از  debug کردن (تست کردن) کم تره پیدا کنم چون واقعا غرغرای مردا رو نمیشه تحمل کرد :| 
وقتی هم که میان داخل آشپزخونه کلی انرژی منفی بهت منتقل می کنن مثلا داداشم میگه امروزم قراره غذای سوخته بخوریم حالا انگار من چندبار بهشون غذای سوخته دادم دی :
یا امروز تهدید میکرد که اگه واسم غذا درست نکرده باشی سرتو می کنم توی دیگ به عنوان کله پاچه می خورم :|

نمردیم فهمیدیم عاطفه ی خواهر و برادری چیه !!!

به نظر من یکی از سخت ترین کارای دنیا سیب زمینی سرخ کردنه باید اون قدر دقیق کمین بگیری تا روغنِ داغ پرش نکنه بیاد سمتت :/

با توجه به استعدادهای که توی وجودم نهادینه شده اگه پسر میشدم قطعا فرد مفیدتری واسه جامعه بودم دی:

+ پرانتزنوشت :
خواستم یکم چرت و پرت بنویسم به یاد دوران بلاگفا دی :

دیدگاه ها [ ۸ ]

سیّد محمّد جعاوله
کشف زیبایی باید کرد
 خوب بود
متنت
ممنون
خواهش می کنم :)))
داداشت خیلی خوبه :دی
البته درسته غذا درست کردن سخته ولی خب غذا خوردن هم خیلی راحت نیس :)))
خیلی اصلا لنگه نداره :/
غذایی که من درست کنم خوردنش لذت بخش ترین کار دنیاست :D
تف به این همه ریا خخخخخ
سیب زمینی سرخ کرده عالیه مخصوصا وقتی ناخنک میزنی :)
ناخونک زدن خوبه ولی سرخ کردن نه :/
عه؟؟
پس واجب شد دعوت کنی :))
چشم با کمالِ میل :)))
فقط من چیزی رو تضمین نمی کنم خخخخخ
خخخخخخ
پس همون کاری که داداشت کرد رو میکنم :|
کله پاخه خودم درست میکنم :دی
خخخخخ
منم خوب بلدم کله پاچه درست کنم دی:
راضی به زحمت نیستم :)))

سخت ترین قسمتش همون قسمت خلال کردن پووووووووووووف
آره اونم سخته من وقتی خلال می کنم کلِ اشکال هندسی رو میشه توشون پیدا کرد خخخخخ

چه تطبیق یا حتی تشبیه با حالی!

:)))
من مطمئنم برنامه نویسا آشپزای ماهری هستن چون خوب بلدن برای آشپزی برنامه بنویسن مثل شما خخخخ

شاید همین طور باشه خخخخخ
ولی آخرش همیشه یکسری اِرورها داره که داد همه درمیاد دی :
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.