ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

اسکلت ، مادر، فرزند در یک اثر هنری


هنر فوق العاده است با دیدن آثار هنری کلی سر شوق میام نمی دونم شما هم همینجوری هستید یا نه؟؟؟؟
خلق کننده ی این آثار هنری دوتا نگاهِ متفاوتو در یک اثر متمرکز کرده و این باعث جذابیت این اثر هنری شده ...

شاید خالق اثر با طراحی دو بچه و دو تا خانوم درقالبِ اسکلتِ سرِ انسان می خواسته این مفهموم رو برسونه که بچه و مادر پایه و اساسِ یک خانواده رو تشکیل میدن و شایدم منظورش این بوده که خانوم ها در خانواده مغزِ متفکرند دی:

البته این برداشت شخصی منه آقایون به دل نگیرن دی:


+ پرانتزنوشت:
پس از روزها مشقت و فکرِ مضاعف بالاخره یه عنوان جدید انتخاب کردم البته خیلی سنگینه باید یه تریلی بیاد ببرتش :)))
عنوان جدید اینه "می نویسم پُشتِ حصاری از صفر و یک" و نام نویسنده از "دلقک" به "خانوم صفر و یک" تغییر می کنه
حالا من مرددم واسه عوض کردن عنوان ، به نظر شما "ناگفته های یک دلقک" بهتره یا "می نویسم پشت حصاری از صفر و یک" ؟؟؟


دیدگاه ها [ ۸ ]

کاملا برداشت درستی هست چون پشتیبان این تفکرات خانم ها آقایون گلی هستند که حمایت میکنن :)
ب نظرم اسم فعلی خیلی بهتره مخصوصا اینکه با این اسم تو گوگل اوله ;-)
راستی کدوم حصار؟؟ 
مگه حصار هست تو زندگی؟ :)
چقد خوب بلدی همه چیزو به نفع خودتون تغییر بدی :D
خب پس یدونه رای به ناگفته های یک دلقک :)
حصار استعاره از دیوار :/
لب مرز حصار میزارن :D
از این سیم خاردارا خخخخخخخخخخخ
مرسی بابت نظرت :)
بسی زیبا ..
نوشته های دلقکی  پشت حصاری از صفر و یک ...
مرسی :)
یه رای به حصار :)
وای عالیییییی
خیلی خوبن این عکسا
اره خیلی خوبن :)))
اونوقت این دیگه طولانی نیست آیا؟؟؟
طولانیه که گفتم تریلی میخوام واسه آوردنش :D
سیّد محمّد جعاوله
عالللللللللللللللللی
ممنوووووووووون ...
والا به نظر من همون دلقک بهتره :)
و در مورد آثار هنری منم دوست دارم در ضمن برداشتتون هم جالب بود از اسکلت ها
مرسی که نظر دادین :)
یه رای دیگه به ناگفته های یک دلقک :)
:)))
روحِ نشسته در من
+ عکسا که عالی
+ عنوان وبلاگ... سبکترش کن لطفا :) تو میتونی من می دونم :))) :دی
مرسی :)))
+ دیگه سبک تر از این در توانم نیست :D

علی محمدرضایی

very good

:)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.