ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

گذر عمر را باور کن ...


با معنی ترین نقاشی سال،با بر عکس کردن عکس گذرِ عمر را باور کن ...



+ پرانتزنوشت:

پیشنهاد می کنم این آهنگو گوش بدید :)




نام آهنگ : "وصفِ حالِ دانشجویی" الهام گرفته از آهنگ احسان خواجه امیری :D

"وقتی که ترمِ آخر اون مدرکو بگیری   ....  چیزی بلد نباشی باید بری بمیری " این ترجیع بندشو مدام با خودم زمزمه می کنم :دی

دسته بندی :
دانشجویی نوشت آهنگ های مورد علاقه پست های هنری

دیدگاه ها [ ۸ ]

سیّد محمّد جعاوله
خوب 
:)
لبخنـــــツ ــــد
چه زیبا :))
یاد این شعر حافظ افتادم :
بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین...
:))
الان تو خونه نشستیم و گذر عمرمونو نگاه می کنم ...
خیلی زود میگذره خیلی ...
محشره این نقاشی …
:-)

آره خیلی خوبه دم نقاشش گرم :)))
عجب نقاشی بود :|
آره واقعا من عمرا بتونم اینقد خلاقیت داشته باشم توی نقاشی کردن :|
فعلا کپی می کنم یا به قول سندی کاپی :D
چقدزیبا
آره خیلی :)
آهنگ خیلی خنده دار بود
:D

قطـره های کـوچـک آب،

اقیانوس بزرگ را می سـازند؛

و دانه های کـوچـک شن،

ساحـل زیبا را ...    

لحظـه های کوتاه شاید بی ارزش به نظـر بـرسند،

اما زنـدگی را می سازند؛

قدر لـحـظه ها را بدانیم


این متن رو قبلا پست گذاشته بودم گفتم اینجا به اشتراک بذارم
آهنگه خیلی باحال بود :)
متن قشنگ بود :)
مرسی ...
همین دیروز بود عید شده بود!ببین رسیدیم به امتحانا!-ـ- گذر عمر .. !:))

بیت اولش کلی بهم روحیه داد،پاس میشن پاس میشن:))))))))
دقیقا ... چشم رو هم بزاریم ماه رمضون و بعدم امتحانای پایانی ...

خب خداروشکر :)))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.