ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

بازگشت به نقطه ی صفر


این صفر کجا و آن صفر کجا؟؟؟
لبخند عاشقانه ی آن روز کجا و اشک های عاجزانه ی امروز کجا؟؟؟
فاصله ی آن صفر تا این صفر به اندازه ی شکستن دل یک عاشق است
به اندازه ی خودخواهی های یک مرد است
به اندازه ی بی مادر ماندن یک کودک است
به اندازه ی خرد شدن یک زن است
به انداره ی پیر شدن یک دل است
اما باز هم می شود از نو شروع کرد ، دوباره ساخت ، دوباره عاشق شد و دوباره زندگی کرد....


+ پرانتزنوشت :

1- دوباره بهم رسیدن شهرزاد و فرهاد دور از ذهن نبود ولی در عینِ تلخی شیرین بود...

2- در پسِ ماجرای داغ ساسی مانکن و دنیا جهان بخت، در پیجِ دنیا جهانبخت با این کامنت مواجه شدم
" دنیا من ساسانم با گوشی دوستم پیام میدم دایرکتو جواب بده :]

3- همچنان در ادبی نوشتن بی استعدادم :|

دسته بندی :
ادبی نوشت

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

سیّد محمّد جعاوله
خوب
مرسی :)))
متن عالییی :-)
پی نوشت دو ک فوق العاده.اصن کامنتای عالی ای میشه اونجا دید.
مرسی عزیزم :)))
آره واقعا این کامنتو خوندم ناخوداگاه خندم گرفت :D
بد میاد از این فیلم های عاشقانه :|
 :|
چرا ؟؟؟ عشق هم جزئی از زندگیه ...
تا عاشق نشید درک نمی کنید :دی
من این سریالو نمیبینم ولی نمیفهمم چرا آدم باید شهاب حسینیو ول کنه بره با فرهاد؟:)) 


ادبی نوشتنت هم خیلی خوب بود^ـ^


+کامنتها واقعا شاد کنندس
راستش من خودم طرفدارِ شهاب حسینی ام ولی توی سریال واقعا از شخصیتِ قباد بدم اومد :/


مرسی :)))
خخخ این دنیاساسی عجب ماجرایی شده خدا


وب منم بیا
آره خخخ ...

چشم میام :)
متنت نایس بووووود
مرسی :)
شیارهایِ مغزِ من
از 10سال پیش که دانشجو شدم با تلویزیون قهرم تا به الان... دیگه هیچ فیلمی نمی بینم! از این شهرزاد خیلی تعریفها شنیدم اما... کو تمایل تا پایِ یه فیلم بشینم :(
راستش منم همین طوری شدم حتی دیگه برنامه ی خندوانه رو هم نگاه نمی کنم :| 
شهرزاد ولی سریال خوبیه ... من منتظرم ببینم آخرش یه پایان خوب و متفاوت داره یا نه :)
1- شاید بعضی ها هنوز نرسیدن به این قسمت، رعایت کن خواهشا.
2- جای میخ روی دیوار میمونه بعد از کندنش از دیوار.
3- میشه جاشو پر کرد و دوباری رنگ زدش ولی دیگه نمیتونی به عنوان بی رنگ بفروشیش.
1- من خودم معمولا جزء آخرین کسایی هستم که قسمتِ جدیدو می بینم فکرشو نکردم که یجورایی لو میره با گذاشتنِ این پستا ... مرسی بابت تذکر حتما رعایت می کنم ....
2- درسته ...
3 - اینم درسته ...
متشکر
خواهش :)
اتفاقا خوب ادبی مینویسی :)
چه بساطی شده از دست این دنیا و ساسی :|
مرسی به خودم امیدوار شدم :)

آره واقعا ... کلی عکس و فیلم و کلیپ که از این ماجرا ساخته شده :|
دنیا ! ساسان!
:)))
من که این سریال رو نگاه نمیکنم ولی خب ظاهرا خیلی قشنگه
بستگی به پایانش داره تا الان بد نبوده :)
یعنی اگر پایان بدی داشته باشه اون قشنگیش از بین میره؟ 
از نظر من آره :/
یه پایان خوب خیلی مهمه :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.