ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

تکنیک طراحی با خودکارِ بیک


به نظر من طراحی با خودکار حتی به مراتب سخت تر از طراحی با زغاله... چون توی این تکنیک باید دقت و تمرکز فوق العاده بالایی داشته باشی ...
من که هیچ وقت این تکنیکو امتحان نکردم چون واقعا سخته و اعتراف می کنم که در نوشتن جزوات خیلی از لاک غلط گیر استفاده کنم حالا فکر کنین من بخوام با خودکار طراحی کنم  :|
می خواستم اولین کارام با زغالو بزارم ولی خب به دلیل نداشتن کیفیت پشیمون شدم :دی
شایدم تا فردا نظرم عوض شد و پستشون کردم :)

دسته بندی :
پست های هنری

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

ایول
:)
واقعا هنرمندِ این کار ایول داره :)
وای خودکار خیلی سخته اصلا فک کردن به اینکه چیزی به اسم پاک کن نباشه هم بده ! :| :))

حتما کار زغال تون رو بذارید :)

آره واقعا خیلی سخته ... من با مداد طراحی می کنم کلی از پاکن استفاده می کنم دیگه اگه نباشه که هیچی :]

چشم میزارم ولی زیاد خوب نشدن :)
:/
واقعا سخته :)
آره خیلی :)))
اصلا حتی نمیتونم تصور کنم که چطور ین سایه زدنا رو با خودکار انجام داده؟یعنی مثلا انگشتش رو خط خطی کرده و با انگشت کشیده واسه سایه زدن؟
واقعا فوق العادس ! 
من محو شدم و همش میگم چطور میشه؟! :))

+کار با ذغالات رو خیلی دوست دارم ببینم من تا به حال با ذغال کار نکردم خیلی سخت تر از مداده تسلط داشتن توش... ^ـ^
نمی دونم والا ... خیلی سایه زدنش تمیزه ... فکر کنم نقطه نقطه گذاشته :|

اره واقعا منم همین طور ... فکر نکنم هیچ وقت بتونم به این خوبی طراحی کنم ...


+ چشم میزارم ... خوش حالم که دوست داری کارامو ببینی کلی انگیزه گرفتم :)

جدا از سخت بودنش من از مامانم شدیدا می ترسم وقتی با زغال کار می کنم تموم زندگیم سیاه میشه و مامانمم همش تهدید می کنه خلاصه این موارد باعث شده که من زیاد به طراحی با زغال تمایل نشون ندم  :D
کار زغال رو هم بذار بخندیم ثواب میکنی :)))
چ قشنگ کشیده 
صورت خیلی سخته 
باشه واسه شاد کردنِ خواننده های وبلاگ میزارم :D

فقط زیاد نخندی خخخ
سیّد محمّد جعاوله
عالییییییی
:)
انصافا خیلی زیبا کشیده.
منتظرم طرحتو ببینم عزیزم..مطمئنم مثل همیشه عالیه..
:)

فدات عزیزم... لطف داری همیشه به من :)
ظریفه رستگار
خیلی قشنگه و البته حرفه ای...
اگر به نقاشی علاقمندید خوشحال میشم به این لینک سر بزنید:

کلاس آموزش نقاشی در آنات گرافیک
درسته :)
چشم حتما ...
بله..... 
بله :)
من که جلوی خودم رو نمیتونم بگیرم :))
باشه شما بخند اشکالی نداره :D
من میتونم
ولی واقعا سخته
پدر گردن و چشم و همه چیز آدم در میاد تا یه چیز کوچیک بکشه!
واقعا عالیه که می تونید :)

خودشو اذیت کرده اصلا!!!!!!!!!


اره اذیت شده ولی نتیجه ی کارش خیلی خوبه :))
وای این خیلی قشنگه :))
آره خیلی :))
:)) من هربار میخوام لاک ساده هم بزنم  مامانم کلی توصیه میکنه نریز مواظب باش بشین پاشو:)) دیگه چه برسه به ذغال میتونم کاملا درکت کنم :))
مامانا عادتشونه :))
علی محمدرضایی

بااین جملت((به نظر من طراحی با خودکار حتی به مراتب سخت تر از طراحی با زغاله... چون توی این تکنیک باید دقت و تمرکز فوق العاده بالایی داشته باشی ...))موافقم

:)
فدای اون انگشتایی که این نقاشیو کشیده......دمش گرم.
کار سختی نیت ولی باید فشر دستت متعادل باشه و سایه ها در یک جهت نباشه
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.