ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

عکس هایی از دانشگاه

وقتی یهویی هوس می کنم از دانشگامون عکس بگیرم...


+ مسیر ساختمون کلاسا تا درب دانشکاه ...


+ ساختمون کلاسامون



+ مرکز کامپیوتر دانشگاه


 

+ تونلِ عشقِ دانشگامون به روایت دوستان ... من خودم این مکانو از نزدیک ندیدم :|


ترم اول که بودم دانشگامون خیلی بزرگ به نظر میومد یعنی واسم حکم یه شهرو داشت همیشه استرس اینو داشتم که نکنه یه روزی توی دانشگاه گم بشم :دی
اما الان وجب به وجبش برام آشناست... حس پیر شدن به دست میده وقتی اکثر چهره هایی که توی محیط دانشگاه می بینم برام ناآشناست والا اصلا بهشون نمیاد ترمولک باشن قد و هیکلشون چهار برابر ما ترم بالایی هاست :دی

دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

بابا ترم بالایی
دست ما رو هم بگیر :)))
چ داشنگاه خوشگلی
تو عکس اخری جون میده واس هوا دو نفری ها :))
آره دانشگاهمون خیلی قشنگه :) ... تازه این عکسا رو توی مسیر گرفتم و خب زیاد خوب نشدن وگرنه منظره های بکر زیاد داره :)

دقیقا :D
و جون میده بری عکس هنری بگیری از خودت خخخخ
خخخ ترمولک اخه شماهاخودتونم اولاش ترمولک بودین
آره یادش بخیر چقد بهمون میگفتن ترمولک :D
الان دارم تلافی میکنم خخخ
وه چه دانشگاه خوشگلی!:))

ازین دانشگاهایمان آرزوست :))

ان شاء االله توی یکی از دانشگاهای خوشگل ادامه تحصیل بدی :)
میشه بگی کدوم دانشگاه؟!
آره میشه :)
من دانشگاه فنی و مهندسی زاهدان درس می خونم ....
O_o چه دانشگاه خوشگلییییییییییییییه !!!!!
آره از خیلی قشنگه .... قابل نداره :)))
عجب دانشگاه خوبی دارید :)

:)
فضای سبزش عالیه مثل باغ می مونه ...
سیّد محمّد جعاوله
عالی بود
مرسی :)
والا ما که کارشناسی بودیم هرچی ورودی میومد همه به بچه میخوردن نمیدونم دانشگاه شما چرا بر عکسه.


کاشکی فونت متن عوض بشه یا حداقل کمی بزرگتر...
منم نمی دونم واقعا چرا اینجوریه :دی

چشم دارم فونت ها رو عوض می کنم :)
وای اون تونل عشق چه خوبه ^_^

حس پیری واقعا بده ها..من ترم آخر بودم همش فکر میکردم مامان بزرگ شدم :)))
آره خیلی ... حیف که تا حالا نشده برم ببینمش چون محیط دانشگاه خیلی بزرگه تا حالا اینجا به چشمم نخورده ...

منم همین حسِ مامان بزرگا رو دارم :دی
زهرا روستایی
چ دانشگاه خوشگلی دارید!!!!
مرسی :)
متشکرم  زیباست
ممنون :)

یادش به خیر...

این عکس ها باعث شد ...

دلم برای دوران دانشگاه تنگ بشه...:(


شاید منم یه روزی مثل شما دلم تنگ شد ولی الان هر چه زودتر میخوام خلاص بشم از این دانشگاه رفتن  :))))
© شیــارهــای ِ مغــزِ من ( آوای )
حس منو داشتید وقتی وارد دانشگاه فردوسی شدم... 
+ دوران دانشجویی خیلی خوبه. سختیهای لذت بخشی داره. 

+عکساتون هم عالی شده خانم :)

درسته ... احتمالا بعد فارغ التحصیلی دلم برای این دوران تنگ بشه ....

+ مرسی عزیزم :)
):پست بالا عالی بود
مرسی عزیزم ...
هرگز توی ذهنم هم نمیتونستم زاهدانو انقدررر سرسبز و زیبا تصور کنم.فقط دانشگاه شما این مدلیه یا شهرش هم همینقدر خوشگله؟!
داتشگاه ما از نظر سرسبزی و زیبایی جزء دانشگاهای اول کشوره واقعا زیباست :) ... ولی متاسفانه به شهر زیاد رسیدگی نمیشه که اگر مسئولین رسیدگی می کردن قطعا به همین زیبایی دانشگامون بود ...
دانشگاه من دانشکده فنی شهیدمهاجرازاین دانشگاه قشنگتروبزرگتره
خوش بحالتون :/
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.