ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

تحویل لباس فارغ التحصیلی

امروز برای گرفتن لباس و ژتون های پذیرایی جشن رفتم دانشگاه ...به محض ورود به ساختمون امور فرهنگی با یک صفِ عریض و طویل جهتِ تحویل لباس روبرو شدم ، یک عده نشسته بودن و منتظر بودن که اسمشونو صدا بزنن ، یه عده وسط سالن در حال پروِ لباس بودن و یک عده هم مدام ندای سایز یک تموم شد سر میدادن و اینگونه جوِ سالن رو متشنج و ته دل ماهایی که هنوز نوبتمون نشده بود رو خالی میکردن یعنی اگه سایز یک لباسا تموم میشد بنده ترجیح میدادم به همون کلاه و شال قناعت کرده و از خیر پوشیدن اون لباس گشاد بگذرم خلاصه نوبتمون شد و لباسمونو دریافت کردیم و به همراه دوستان به طرف محوطه ی دانشگاه هجوم برده و شروع کردیم به عکس انداختن : دی
بماند که چقد از جانب پسران بیکارِ خوابگاهی که توی دانشگاه ول می چرخیدن تیکه بارون شدیم :دی
و متاسفانه این تیکه انداختنا تا رسیدن به خونه همچنان ادامه داشت آخرین فردِ تیکه انداز شروع به خوندن ترانه ی تولدت مبارک کرد و بنده هم زیر لب به گفتن خدا شفای عاجل عنایت کند قناعت کردم و به سرعت نور از اون محل دور شدم...
وقتی خونه  رسیدم لباسمو پوشیدم واقعا به تنم گریه میکرد سایز یکش تا وزن 70-80 کیلو رو به راحتی ساپورت می کرد و بنده اصلا عاشق این سایزبندی دانشگاهمون شدم :/
تا به الان 4-5 باری لباسمو پوشیدم و هر بار خانواده ی محترم با خنده هاشون منو مورد لطف قرار دادن...
دیکه این اخریا مامانم گفت امشب اون کلاهو بزار زیرسرت راحت بخواب آخه من عاشقِ کلاه فارغ التحصیلی شدم و مدام روی سرمه :/
اخه مگه آدم چنبار میخواد فارغ التحصیل بشه!!!  حق دارم اصلا ندید پدید بازی دربیام :D...


+ پرانتزنوشت :

1- به علت سرعت داغونِ نت نتونستم عکسِ لباسامو بزارم :| 


دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۹ ]

=)) چقدر پست خوبی و پر هیجانی بود

من وقتی مهدکودکم تموم شد یه همچین لباسی تنم کرده بودن و کلاهشم بود نه اینکه خیلی شاهکار کرده بودیمممم:)) بعد من عکسو میبینم کلی ذوق میکنم دیگه چه برسه به لباس فارق التحصیلی دانشگاه پس راحت باش و شب هم خواستی باهاش بخواب اصن :دی ^ـ^مبارکت باشه
مرسی بازم ... تموم سعیمو کردم این پست خوب از آب دربیاد :)))
خیلی هیجان دارم فکر کنم امشب تا صبح خوابِ جشن ببینم دی:
مرسی عزیزم :*
سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
مرسی همچنین :)
شما با این پستهات فقط دل پرت میکنی به گذشته های خوبی که مثل برق گذشت و رفت

+ مبارکت باشه جانم
+ مرسی عزیزم

چندسال دیگه واسه خودمم میشه خاطره :) واسه همین سعی میکنم لحظه به لحظه شو ثبت کنم ....
مبارکت باشه عزیز دل.الهی که یه عالم بهت خوش بگذره خانم مهندس مهربون
قربونت بشم مرسی :)
مهربونی از خودته عزیزم :*
الهی بهت خوش بگذره عزیزم
مرسی بهارجان :)))
جای همتون خالی فرداشب :)

الان که داری کامنت منو میخونی رو سرته؟! راستشو بگو هاا D:

ای عزیزم چه بانمک نوشتی..

نه خخخخ ... یه بار قبل خواب گذاشتم :D
مرسی عزیزم :)
ای جوووووووون به به 
تبریک فراوان 
کلاهه خود عشقه یعنی :))


مرسی عزیزم :)))
دقیقا من عاشق این کلاهم اصلا :)
عشق آسمانی
آدرس و مشخصات اون پسر مزاحم رو بده با بچه های بالا بریم حسابش رو برسیم :))
ان شالله دکترا بگیری مهندس :)
و همیشه شاد و موفق باشی در همه مراحل زندگیت 
فرصت نشد مشخصاتشو بگیرم :D
ان شاء الله :) ...
همچنین شما :)))
مرسی واقعا ...
✿شمیم زندگی✿
تبریک میگم:)
مرسی عزیزم :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.