ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

خانوم شاکردوست دقت کن


حتما شنیدید که خانومِ الناز شاکردوست از حراجی یه تابلوی 850 میلیونی خریده عکسِ پست همون تابلویی هست که توسط ایشون خریداری شده...
حقیقتا من از این تابلو خوشم نیومد چون به نظرم رنگ های به کار رفته در این اثر خیلی مرده به نظر میرسن و کلا حس خوبیو به من منتقل نکردن من خودم همیشه طرفدار آثاری هستم که از رنگ های شاد برای رنگ آمیزیشون استفاده میشه ... و اعتراف میکنم که متوجه نشدم که این تابلو چه پیامی به بیننده منتقل میکنه اگه شما به این پیام پی بردید خوش حال میشم بامن به اشتراک بزارید :)
حالا میخوام توی این پست یه شوخی هم بکنم تا اون حال و هوای طنزو داشته باشیم :)))
خانوم شاکردوست اصلا میومدی این تابلوی منو میخریدی تازه با تخفیف ویژه بهتون 1 تومن میدادم اونوقت هم 849 میلیون به نفعتون میشد هم با این حرکت از هنرمندانِ جوان حمایت میکردین :دی
باور کنید الان حسِ این خواننده های زیرزمینی بهم دست داده منتها زیرزمین من این وبلاگه :دی


+ پرانتزنوشت :

من برم به مهمونا برسم :)))

عذر میخوام بابتِ ارقامِ اشتباه این پست وقتی مهمون داشته باشی و پست بزاری بهتر از این نمیشه ... اشکالاتِ پست اصلاح شد :)

دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۹ ]

اگه همه تابلو ها ی منم این شکلی فروش میرفت که تازه به عقیده خودم مفهومی تر و بهترم هستن به شخصه الان مولتی میلیاردر بودم :( دلم سوخت ها ....
دقیقا همین طوره ... من حتی به تابلویی 60-50 تومنم راضیم :)))

خخخ به نظرم نفهمیده پولشوچیکارکنه
آره واقعا خخخخ
ام اسی خوشبخت
حس یاس و ناامیدی منتقل میکنه.
دقیقا همین طوره ...
انصافانقاشی خودت خوشگل تره
این چیه اصلاارزش نداره
مرسی عزیزم :)))
ذوقیدم
✿شمیم زندگی✿
منم نقاشیهایی بارنگهای شادودرخشان رودوست دارم ... پیامی هم والله دریافت نکردم چون نداشت احتمالانقاش حین نقاشی کردن روتابلو گرسنه بوده:l
منم همین طور ... آره شاید خخخخخ
به ما بیشتر تخفیف نمیدید؟ قیمت دانشجویی تابلوتون چنده؟ :))
قابل شما رو اصلا نداره :)))
سیّد محمّد جعاوله
عالییییییییییی
:)
منم اصلا از این نقاشی خوشم نیومد:/ 
دقیقا منم همین طور :/
زیر زمینه من وبلاگه بدجور چسبید
:))))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.