ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

مصیبت نامه ی دانشجویی

همیشه پیشرفت تکنولوژی به نفع بشر (اشاره به خودم دی:) نیست درست است که با این پیشرفت انجام یکسری از کارها برای بعضی از اقشار جامعه راحت تر شده اما به همین موازات باری سنگین تر از قبل بر روی دوشِ قشرِ دیگری از جامعه قرار گرفته است که منصفانه نیست ....

هرچه به امتحانات پایان ترم نزدیک تر میشیم بیشتر از گذشته این حقیقتِ تلخِ تکنولوژی را با گوشت و پوستم درک میکنم حالا شاید بپرسید پیشرفت تکنولوژی با حال و هوای این روزهای نزدیکِ به امتحانات پایان ترم چه نقطه ی مشترکی می تواند داشته باشد !!!!
من از همین امروز تب کردم،  تب کردم برای انجام برنامه ای که فردا انتظارم را میکشد فردایی که دوباره صدای نخراشیده ی استاد "شین ر" درون گوشم زمزمه می شود و من مجبور به نوشتنم، می نویسم و می نویسم و هرزگاهی درحین نوشتن با الفاظی نه چندان مطلوب استاد روده درازِ درسِ سیستم عامل را مورد لطف قرار می دهم... اصلا چه شد که این فرداها فرا رسید؟؟؟
مگر همان دیروزها بد بود؟؟؟
از دیروزها  تا امروزها چه بر سرِ این قشرِ دانشجو آمد!!!! 
آن قدیم ها یا عبارتی دیروزها استاد درسش را میداد و نکاتِ درس را روی تخته یادداشت میکرد آنگاه دانشجو اقدام به نُت برداری می کرد اما حالا یا عبارتی امروزها استاد بیست درصد و چه بسا کمتر از 20 درصد از مطالبی را که میخواهد تدریس کند در قالبِ اسلایدهای انگلیسی آماده کرده و به 80 درصد دیگر از مطالب در خلال تدریس آن چند صفحه اسلاید اشاره می کند و دانشجو ناگزیر است که اقدام به ضبط صدای استاد در حین تدریس کند آن وقت جلسه به جلسه هی ویس روی ویس انباشته میشود و زمانی که در آستانه ی امتحانات پایان سال قرار میگیری کارت زار است چرا که از جزوه خبری نیست و تو باید دانه به دانه ی صداها را گوش دهی و یادداشت برداری...

 

+ پرانتزنوشت :

1- حسِ فردی رو دارم که باید کم کم بازنشسته بشه :/

2- احساس آزادی می کنم بالاخره از سندباکس گوگل نجات پیدا کردم همین الان با سرچ واژه ی "دلقک" این وبلاگو در صفحه ی دوم گوگل یافتم :دی


دسته بندی :
دانشجویی نوشت

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

مِستر چل تیکه
میگذره :/
آره میگذره ... هنوز امتحان ندادم خسته شدم :دی
بعد میگن الا دانشجو بودن راحته :/ نمیدوونن که !
خسته نباشی قهرمان :) تموم میشه تموم میشه:))
دقیقا مارو گول زدن گفتن دانشجو بشین راحت میشن :دی
فدای تو سلامت باشی عزیزم ... آره این روزام میگذره :)))
هاهاامتحانات ماتمومیددددددددددد
خوش بحالتون :))) ... جدا حسودیم شد ...
سیّد محمّد جعاوله
کاریش نمیشه کرد
باید ساخت
بله ... باز خداروشکر دیگه چیزی نمونده تا آزادی :)
خیلی سخته؟
راستی نرم افزار میخونید؟
خیلی سخت :(
نه من آیتی می خونم ...
همچین میگه انگار ما سیستم عامل پاس نکردیم. D:
نمیگم اسلاید خوبه یا بد ولی با ضبط صدا مخالفم؛ باعث میشه سر کلاس به درس گوش نکنن دانشجوها و همش دلخوش به صدا بشن.
کلا معتقدم درسو به جای زیاد خوندن باید یاد گرفت.
من کلا نمی تونم سرِ کلاس درس گوش بدم :D
یعنی میخوام گوش بدم حواسم پرتِ مسائل دیگه میشه :دی

درسته باید یاد گرفت ...
دقیییییییییقا ! بخون بخون دانشجو بشی دیگه راحتی و عشق و حال... :/ واقعا که گول خوردیم:)) حالا میگن لیسانسو بگیر راحت میشی! باز میبینم بدتر شده:))
دقیقا همین طوره مدرک بالاتر دردسر بیشتر :)))
عشق آسمانی
مگه رفته بودی تو سندباکس گوگل گوگل؟ 
آری آری :D
عشق آسمانی
مگه رفته بودی تو سندباکس گوگل؟
آره دیگه ... هر وبلاگ تازه تاسیسی به مدت چند ماه میره داخل سندباکس ...
عشق آسمانی
ولی تو خیلی وقت پیش درامده بوی ازش
توی گوگل 1 ماه پیش هم پیدات میشد 

پیدام بود در صورتی که اسم وبلاگو سرچ می کردی تازه تعداد لینک هایی که از وبلاگ نشون داده میشد نسبت به کل مطالب خیلی کم بود ...

peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.