ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

در جستجوی آرشیوِ پاک شده

درست از موقعی که گوشیمو فلش زدم و آرشیو آهنگ های مورد علاقم دود شد رفت هوا، دیگه دست و دلم به گوش کردن هیچ آهنگی نمی رفت نه حوصله داشتم دنبال تک تک آهنگای مورد علاقم بگردم و نه میشد به آهنگ های رنگو وارنگ این خواننده های تازه کار اعتماد کرد و برای دانلود کردنشون نت مصرف کرد تا اینکه دیشب به طور خیلی اتفاقی یکی از همون آهنگای مورد علاقمو توی وب یکی دوستان وبلاگی پیدا کردم یهو هوس کردم بگردم دنبال دونه به دونه ی اون آهنگا ...
یکی از آهنگ های مورد علاقم که امروز پیداش کردم " کاشکی زمستون نبودم" از محمدرضا هدایتی

 


+پرانتزنوشت:

1- قبلا دچار مرضِ لاعلاجِ آهنگ بخون ضبط کن شده بودم که خداروشکر درمان شد امیدوارم پیدا کردن این آهنگ ها مقدمه ای برای شروع این بیماری نباشه :دی 

2- وقتی امروز دوستمو بعد چند ماه می بینم و کلی واسم از تجربیات زندگی متاهلیش تعریف میکنه :)))
یعنی من عاشقممممممم که اینقد خوبه...

3- بیان چقد خلوت شده همه درگیر درس و امتحان شدن... شایدم من تازگی ها چرت و پرت می نویسم که همه فراری شدن :D
تصمیم دارم به این روندِ چرت و پرت نویسی کماکان ادامه بدم...

 

دسته بندی :
آهنگ های مورد علاقه

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

سیّد محمّد جعاوله
برا من هم اتفاق افتاده متشکرم
خواهش می کنم :)
هر جور دلت می خواد بنویس؛ برای دل خودت نه دیگران :)
دقیقا دارم همین کارو میکنم :)))
نوشتن برای دیگران خیلی سخته مهارت نویسندگیِ بالایی میخواد که بنده ندارم :)
من هر چی می نویسم واسه دل خودمه واسه دلخوشی خودمه ...

مرسی بابت نظرتون :)
عصن عاشق اهنگم
:))) خیلی قشنگه ...
اتفاقا خیلی هم خوب مینویسی .
فکر کنم همه درگیر امتحانن و ما هم خیلی پرروییم که با وجود امتحانا هنوز هستیم ;-)
مرسی عزیزم لطف داری :)
دقیقا خیلی پروایم خخخ ... من که همچی رو واگذار کردم به شب امتحان :)))
عشق آسمانی
:)
اهنگ قشنگی بود 

:)
....مسعود ....
...........؟!
.........!!!!! :/
یبار مجبور شدم رمم رو فرمت کنم و هنوز در غم از بین رفتن بعضی از آهنگام میسوزم :|

+چرت و پرت نمینویسی..ولی به همین سبک نوشتن ادامه بده :)
منم همین طور :/ ... خیلی از آهنگ هامو حتی یادم نیس چی بودن،اسمشون چی بود یا خوانندشون کی بود حتی یه تیکه ازشونم یادم نیست فقط یادم میاد دوسشون داشتم خخخخ

چشم حتما :)
زیبامیخونه
آره خیلی :)
وای دقیقا وقتی موزیکام پاکک میشه دیگه انگیزمو کلا از دست میدم واسه جمع کردن دوباره اون همه تک آهنگ!
موزیکای هدایتی رو دوست دارم^ـ^ کاش فقط وقتی گوشش میدادم یاد طغرل نمیافتادم:))

درگیر امتحاناییم-ـ-
منم دیگه انگیزه نداشتم بگردم ...فقط یه چنتایی رو تونستم پیدا کردم ...

طغرلو خوب اومدی :D ... من یه درصد فکر نمی کردم یه زمانی خواننده بشه و آهنگ های قشنگی بخونه :/

موفق باشی در امتحانات :*
اره خیلی بیان خلوت شده !!!!!!
چه آهنگ قشنگی ...
وقتشه از راه برسی...
همه درگیر درس و امتحانن ...

آره خیلی قشنگه خیلی دوست دارم این آهنگو :)))
یسسسسسسی
من بهتون فخر میفروشم که امتحان ندارم :)))
خوش بحالت :)))
کاش منم زودتر راحت بشم از این درس خوندن ...
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.