ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

زندگی خفاش گونه

اگر در شب های ماه مبارک رمضان شبی نیمه شبی از خواب برخاستید و در تاریکی خانه با عدد چشم که برق میزند و دهانی که می جونبد روبه رو شدید اصلا تعجب نکنید این ها همان دانشجوهایی هستند که شب ها درس میخوانند و روزها می خوابند...
قطعا من نیز در ماه رمضان به این جرگه خواهم پیوست
چرا که روزها از شدت گرسنگی خون رسانی به مغزم کاملا مختل میشود و تبدیل میشوم به کودن ترین آدم روی زمین ، اصلا مگر با شکم گرسنه میشود درس خواند ؟؟؟

+ پرانتزنوشت:
1- فرا رسیدن ماه رمضونُ به همتون تبریک میگم :)
التماس دعا...


2- پیشنهاد میکنم این آهنگو حتما گوش بدید ...





دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

✿شمیم زندگی✿
مهمترین امتحانات من توماه رمضان افتاده امادلم روشنه که بواسطه ماه رمضان امتحانام روخوب میدم وگرما وتشنگی احساس نمیشه:)
من همه ی امتحانام ماه رمضونه ... انشالله که هممون موفق باشیم :)
قاسم صفایی نژاد
:))
:)
....مسعود ....
ممنون
خواهش :)
چقد خوشحالم امسال اولین خردادیه که امتحان ندارم :)))

اخی این اهنگه خیلی خوبه :))
چه خوب :)) ... خرداد سال بعدم منم راحت میشم :)

آره خیلی دوسش دارم ...
:)
موفق باشی تو امتحانا:)
مرسی :)
همچنین ...
محتاجیم به دعا
:*
✿✿ یاشل ✿✿
با شکم گرسنه نه میشود درس خواند نه میشود کار کرد 
والا
آره دقیقا ...
رفیق خاموش
 فرا رسیدن  این ماه عزیزو بهتون تبریک میگم 

 امیدوارم که  همیشه و همه جا موفقیت همراهتون باشه

التماس دعا:)
مرسی واقعا :)))

محتاجیم به دعا ...
دنبال شدید:)
مرسی :)
عشق آسمانی
:))
التماس دعا
محتاجیم به دعا :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.