ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

5. یعنی من عاشقِ ...



یعنی من عاشق اون دسته از افرادی هستم که برای پیدا کردن جواب انواع و اقسام سوالات موجود در ذهنشون دست به دامن گوگل میشن ...
آخه گوگلُ با چی اشتباه می گیرین D: !!!!
کافیه روی منوی آمار و گزارش های وبلاگتون کلیک کنید و در زیر منوی ترافیک ورودی ، لیست عبارات جستجو شده رو بخونید، پیشنهاد میکنم هرزگاهی به این قسمت مراجعه کنید و این واژه ها رو مطالعه کنید قطعا با موارد جالب و خنده داری روبه رو میشید ...
یکی از مطالب وبلاگ من که به لطف سریال شهرزاد از طریق گوگل زیاد سرچ شده متنی هست که من با تیتر عاشق بزدل عشق رو هم ضایع میکنه نوشتم و حالا جملات سرچ شده توسط بازدیدکننده های وبلاگ :

در جواب عاشق بزدل عشق رو هم ضایع میکنه چی باید گفت؟ :|
واقعا تصور می‌کنید گوگل توانایی پاسخ به این سوالو داره!!!!! 

یا مثلا یکی از بازدید کننده های محترم سرچ کرده "عاشق بزدل عشق رو هم ضایع میکنه یعنی چی " ؟؟؟
واقعا ابهامی هست توی این جمله!!! :|
و نکته جالب ترش اینجاست که اکثر این بازدید کننده ها به محض دیدن این پست به سرعت نور وبلاگو ترک میکنن یعنی به نحوی دمشونو میزارن روی کولشون و متواری میشن :دی
و اینگونه استعدادهای نوشکفته ی نویسنده نیست و نابود می شود!!!
دیگه پست ادبی ننویسیم سنگین تره:)))


+ پرانتزنوشت:
شما هم با موارد این چنینی برخورد کردید؟؟؟؟


دسته بندی :
یعنی من عاشقِ...

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

من هزارتا از این موارد دیدم والا
حتی یه بار توی کتابخونه اون لیست رو نگاه کردم دیدم یکی رفته بود توی چت روم :/
حالا اینا به کنار سرچ کرده بود:چگونه کتابخانه را هک کنیم :/
چگونه کتابخانه را هک کنیم !!! خخخ
واقعا دغدغه ی مردم چیا که نیست !!!!
برخورد صحیح با همسر درمورد سیگار کشیدن
پروفایل اینایی که میگیرن انتقام  یا امتحان
:-\ :-\
هنوز نفهمیدم گوگل دقیقا به کدوم پست من ارجاعشون داده!!!!!
برخورد صحیح با همسر درمورد سیگار کشیدن!!! D:
اون مورد دومی واقعا عجیبه :/ ... پروفایل اینایی که میگیرن انتقام  یا امتحان !!!

کاش میشد فهمید روی کدوم پست ارجاع داده میشن !!! :/
برم این قسمت وبلاگم رو ببینم یکم بخندم :دی

واقعا مفهوم اون جمله رو نفهمیده بوده؟! :|
آره حتما ببین خیلی جالبه :)))

آره :| ... خیلی عجیبه  !!!!

من دیدم لیست رو...

مخاطبان وبلاگ من بسیار دقیق و فرهیخته سرچ کرده اند...:)

هیچ سرچ نامعقولی ندارم...

آفرین به مخاطبان وبم...:))


واقعا آفرین :))
من حتی توی اون قسمت دیدم یکی سرچ کرده ایا خرابکاری گنجشک شانس میاره?D:
/:گوگل غلط کردمم
:/
....مسعود ....
ممنونم
خواهش میکنم :/
برا من عبارت های جستجو شده ش خیلی منطقی و خوب بود ![آیکون عینک دودی و کلاس گذاشتن و این صحبتا] :))))))
چه بازدیدکننده های خوبی :)
حق میدم کلاس گذاشتنم دارم :))

بازدیدکننده های این وبلاگم در جهت شاد کردن من تلاش می کنن خخخ D:
کودوم قسمته عایا
باید بری قسمت آماروگزارش ها بعد ترافیک ورودی بعد عبارات جستجو شده :)

عشق آسمانی
اینهاکه اینطوری سرچ میکنن 99 درصد دختراند خخخخخخ
باور کن راست میگم :)
لازمه یادآوری کنم که از آمار کنکور میشه به راحتی فهمید که دخترا باسوادترن و یا پسرا :)))
ما دخترا در عرصه ی علمی چند قدم جلوتریم  :)))
حالا قضاوت کن احتمال این خنگ بازی ها از جانب پسرا بیشتره یا دخترا ؟؟؟

بی شک پشت همه ی این سوتی ها یه پسره D:
خل وچلی در تبت
خخخخخخ
من خودم از موارد این چنینی هستم:)))))))
یادم باشه مرور گرمو عوض کنم گوگول دیگه امن نیس:/روز قیامت آبرومونو میبره
خخخخ جدی :)))))
لازمه همه با هم توبه کنیم خخخ :/
رفیق خاموش
خو مگه چیه :))

من این مدلی خیلی سرچ کردم :))

بدِآدم موجبات خنده و شادی دیگران رو فراهم کنه خخخ

حتی وسایلمو گم میکنم از گوگل می پرسم:))
نه خیلیم خوبه :)))
اصلا شاد کردن دیگران کلی حس خوب داره :)
من دیگه راجب این موضوع حرفی ندارم دو نقطه یه خط ...
همین که خوندی ممنون :)
✿✿ یاشل ✿✿
واسه سرگرمی به این قسمت آمار وبم سر میزنم.
راستی از کجا میفهمی به سرعت نور وبو ترک میکنن؟
منم همین طور :)
آخه از صفحه ی اصلی وب دیدن نمی کنن ... خوششون نمیاد میرن :))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.