ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

کاش پاییر رو دور تکرار بود ...


گرما + گرد غبار، سهم این روزای مردمِ استان ماست ، از گرمای هوا که چشم پوشی کنم این گرد و غبار بدجوری آزاردهندست مخصوصا وقتی مجبوربشی هر روز خونه رو گردگیری کنی می ترسم اگه این وضعیت ادامه پیدا کنه یه روز که از خواب بیدار میشم زیر حجم زیادی از گرد و خاک دفن شده بآشم D:
هیچ کی به فکر این هوای پر از گرد و غبار نیست!!!  پس خدایا خودت یکاری کن انصافا....
دلمون لک زده برای بارون...
کاش پاییز رو دور تکرار بود کاش اصلا به تابستون به نمی رسیدیم ....


+ پرانترنوشت:

 هر وقت یکی از دوستانِ دانشگاهو زیارت میکنم به شدت استرس میگیرم حتی حضورش سر کلاس بهم استرس میده اصلا از چند متری می بینمش بهم استرس وارد میشه اینو من نمیگم خیلی از دوستامم میگن :)))

امروز همین دوست گرامی باهام تماس گرفت یکم راجب پروژش باهام حرف زد و خب منم تنونستم کمکی بهش بکنم :/ بعد پرسید پروژتونو انجام دادید؟؟؟  گفتم نه :|  ...الان به شدت استرس گرفتم

خدایا خودت ما رو از شر این دوستان مصون بدار ...

آمین ....


دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
الان منم استرس گرفتم خخخخخ
سرباز شیعه
جالب بود


ممنون
علی رحمانی پور
گرد و غبار بلای جون ماست
من که دارم توی این گرما تبخیر میشم :/

بابا تابستون فقط باید خوش بود..درس و پروژه چیه؟! :دی
خخخ دراین حد استرس منتقل شده بهت عزیزدل؟
سلام عزیزم.. مشکل گردو غبار مارو هم اذیت میکنه؛ امیدواریم به قول تو اگه کسی کاری نمیکنه خدا خودش یکاری بکنه!
نه اونوخ من کی برم استخر؟ |:
کاش بهار و زمستون نبود
3 فصل پاییز بود 1 فضلم تابستون ؟(:
خوبه منخدا نشدما (:
ایشالا هواتونم خوب میشه (:
ام اسی خوشبخت
چند سالی هست دلم میخواد تابستون از فصل ها حذف بشه، گرما=گرد و غبار=نفس تنگی و عطسه و گلودرد و ...
الهی آمین
سلام آزاده جان خوبی؟
اول: برای شهرتون فرارِ خودبه خودی خاک ها رو آرزو میکنم..!و بازگشت عقل و عمل ِ ارادی مسئولین و البته وجدان
دوم : اینجور دوستا خیلی رو مخ تشریف دارن..!بدجور..زندگی رو با یه جمله و نگاه میتونن بهم بریزن..!_دیدم:))
خدا نصیب نکنه..:)
امین:-)
هوا بشدت گرم شده آدم حالش بد میشه ...

خخخخخ خدا مصون بدارد شما را ...
✿شمیم زندگی✿
استرس گاهی خوبه:)
علی محمدرضایی
آمین
رفیق خاموش
سلام:چه درون پر استرسی داره گه تلفنی هم منتقل میشه
کجاییییییییییییییییییییییییی؟
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.