ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

چقد شما خوبین ...

این که امشب مثل خیلی از شبا دلم بی دلیل گرفته چیز عجیبی نیست چون‌ دیگه داره تبدیل میشه به یه عادت ، که می دونم هرزگاهی میاد سراغم ... قرار نبود این‌ همه مدت نباشم اما اینقدر درگیر بودم که تا چشم باز کردم دیدم یک ماه و نیمه که نیستم ... امشب وارد پنل مدیریت شدم کامنتاتون خیلی حس خوبی داشت فکر نمی کردم بود و‌نبود این دلقک برای کسی مهم باشه ... فقط می تونم بگم شرمندتونم رفقا مرسی که اینقدر خوبین :)
سرور جان ببخشید که دیر پیامتو خوندم و‌ ببخشید که نگرانت کردم حیف که دیگه نیستی امیدوارم یه روزی دوباره برگردی و بنویسی برات ارزوی خوشبختی می کنم ...
blue، دختریم ، پژال ، ری را و بهار مرسی که سراغمو گرفتین همین واسه ی من یه دنیا ارزش داره مرسی رفقا که اینقدر با معرفتین ... بهم ثابت کردین معرفتتون خیلی بیشتر از دوستای واقعیمه ... شرمنده اگه نگران شدید...
دلم برای همه رفقای وبلاگی تنگ شده بود هر چند دورادور می خوندمتون ... اومدم که بگم‌ برگشتم :)


+امروز نوشت : چون از نظرات خوبتون یک ماه و نیمه که می گذره نظرات بدون پاسخ تایید شدن ... مرسی از لطفتون:) 


دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

ویییییییی کجا بودی :))
دلمون تنگ شده بود :))
فدای تو منم دلم تنگ شده بود :*
اونقدر درگیر بودم که وقت نشد بنویسم ولی انشالله از این به بعد هستم ...
خوش برگشتی :)
تشکر :)
خواهش میکنم وظیفه بوده :)))))))
عجبا :)))
خوبی از خودت ‍ه
قابلی نداشت :)
مرسی عزیزم :)
علی محمدرضایی
من فکر کردم دیگه نمیخواهید بنویسید ولی خوش اومدی
ممنون :)
خوشحالم که برگشتی آرزو جان. کلییییی دلتنگت شدیم..
فدای تو :*
منم همین طور عزیزم :)
وای دلقککککککککککککک واییییییییییییییی به خدا خیلی دل تنگت بودم خیلی خیلی الان که دیدم ستارت روشن شده ازخوشحالی نفهمیدم چیکارکنم
مرسی عزیزم :*
منم خیلی به یادت بودم خیلی دلم تنگ شده بود ... انشالله که باشم از این به بعد :)))
خوش حالم که خوش حالی رفیق :*
عخیییییییییییییی آرزو جونم حالت چطوره ؟؟؟
چقدر خوبه که برگشتی :)))))))))))
فدای تو مرسی خوبم عزیزم :))
ممنون :*
♥سرباز شیعه♥
ممنون

چه عجب

ما پست شمارو هم دیدیم
:)))
آرزو جان..واقعا دلم تنگ شده بود برات..
حسابی باید گردگیری کنی وبلاگت رو..بس که دیر اومدی دختر..!رو کلاه دلقک کنار کامنت خاک نشست بابا:))
خوش اومدی مهربون
فدات نگار جان منم همین طور ....
مرسی گلم :*
اممممم. .اصلا به روم نیار بی معرفتی کردم :دی

خوبی؟ خوش برگشتی :)))))
همین که الان هستی یعنی بامعرفتی :)
مرسی گلم :*
سلام:خوش برگشتی :)
مرسی :))
واااااااااااااای کجا بودی تو دلقک جااان
چه خوب که برگشتی
مرسی عزیزم :* ... درگیر زندگی بودم و کارای روز مره :)
زمان برگشتت همزمان بود با نبودن من درحالی که وبلاگم تقریبا برزخ بود و هیچ کسو دنبال نمیکردم. بعد الان داشتم میگشتم توی وبلاگا کامنتت رو دیدم کلی تعجب کردم کلی خوشحال شدم و حالا این پست که خبر از بازگشت میده:)
خیلی خوشحالم برگشتی ارزوی هنرمند دوست داشتنی ^ـ^جات خیلی خالی بود:)


+یه وب پیدا کرده بودم طراحی قالب ، قالبت اونجا بود میخواستم ازش بپرسم خودتی یا نه روم نشد!:)) حالا اون تویی؟
اره روزی که رفتم وبلاگت جا خوردم دیدم رفتی خیلی ناراحت شدم از رفتنت ... اما خوش حالم که الان هستی رفیق جان :*

جدی ؟؟؟ کی بوده قالب منو گذاشته D: ...

نه عزیزم من نیستم ...
چه اتفاق مشترکی
منم همین قدر نبودم ولی یه فرقی داره
من هنوزم نیستم. D:
و اینکه، خوش برگشتی
خخخ نمی دونم منم چرا فکر میکنم هنوز نیستم D:
اخه قبلا هر روز بودم اما الان اومدنم با خداست خخخخ

مرسی :)
| مُفردِ مونث | ...
چه خوب که خلوت شده سرتون :)
:)
ام اسی خوشبخت
سلام خوبید؟
خوش برگشتید؟
ع سلام ممنون خداروشکر خوبم :)
مرسی ...
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.