ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

همین جوری یهوویی ...

حال امشبم به هیچ عنوان برای خودمم قابل درک نیست ... اینقدر این روزا اتفاقات عجیب و غریب و باور نکردنی افتاده که من هنوز توی شوکم :/ ... تصمیم گرفتم از این به بعد برای خودمم وقت بزارم ... یه مدته که احساس میکنم نسبت به خودم خیلی بی رحم شدم :)

نمی دونم فاز اون عده ای که میان یکسری کامنت مضخرف میزارن چیه ؟؟؟ فکر میکنم وبلاگ هم یه چیز شخصیه و من راجب هرچی دوس داشته باشم اینجا می نویسم پس اگر خوندن مطالب اینجا اذیتتون میکنه لطفا توی کامنت ها منو مورد لطف و محبت خودتون قرار ندید :)
مرسی از بابت کامنت های همه دوستان :) ... ولی حس تایید نیست :/

دسته بندی :
از همه چیز نوشت
peer
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.