ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

ارشد و دیگر هیچ !!!

مامانم امشب به شدت گیر داده که برای ارشد انتخاب رشته کنم :|| .... منم هر جی مخالفت میکنم فایده ای نداره ... کلا افتاده روی دنده لج که باید انتخاب رشته کنی وگرنه من می دونم با تو :/

حتی میخواست دفترچه انتخاب رشته رو بخونه تا مطمئن بشه که رشته ای که من میخوامو می تونم انتخاب کنم یا نه :| آخه بهش گفتم رشته ای که من میخوامو فقط دانشگاه های روزانه داره منم که فقط برای شبانه و آزاد مجاز شدم D:

هر چند با این رتبه ی افتضاح می دونم که هیچ رشته ای قبول نمیشم ولی می ترسم از شانس بدم دانشگاه ناکجااباد قبول بشم بعد مجبورم کنه پاشم برو دانشگاه :/ می دونم که این توانایی رو داره

عاقا اصلا من نمی خوام ارشد بخونم تازه راحت شدم از شر درس و دانشگاه ... نمی خوام دو سال دیگه از عمرم هدر بره :| ... چهارسال درس خوندم به دردم نخورد توی این دوسال ارشد هم معجزه ای رخ نمیده قطعا !!! مجبورم انتخاب رشته کنم فقط دعا میکنم هیج دانشگاهی قبول نشم D:


+ چقد خوبه بعضی روزا برای خودت وقت میزاری :)

دیدگاه ها [ ۸ ]

ارشد رو هیچوقت با کارشناسی مقایسه نکن
توی ایرانی کاردانی و کارشناسی یه قول دو قوله
دانشگاه توی ایران تازه توی ارشد استارت می خوره! :)
درسته :))
ام اسی خوشبخت
ما هم دعا میکنیم هر چی خیره براتون پیش بیاد :)
خیلی ممنونم :)
عجب اوضاعیه...;)
هر راهی رو انتخاب میکنی امیدوارم موفق باشی :)
ممنونم همچنین شما :)
علی محمدرضایی
ایشالا هرچی بهتره اتفاق بیفته
+آره واقعا
ممنونم :)
ان شالله هر چی خیر هست برات پیش بیاد :)
و راضی باشی و شاد
ممنونم همچنین برای تو :)
خخخخ
:)
سام نجفی نیا
عالی بود
سام نجفی نیا
++
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.