ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

علت فعال شدن :)

تصمیم جدی گرفتم که هر چقدم که درگیر کار و مسائل دیگه باشم بازم در کنارش برای خودم وقت بزارم اصلا هیچی مهم تر از خود ادم نیست :) ... اینکه توی وبلاگستان چند وقتی هست که فعال شدم هم دلیلش همینه ... و هم چنین در راستای دیدن نقاشی هام و برگشتن ذوق هنریم ؛  یه کلاس هنری مجازی هم ثبت نام کردم چون نمیخوام این ذوق و علاقم به هنر باز تحلیل بره :))) ... حالا امیدوارم به گفته مامانم مثل کلاسای دیگه نصف نیمه رها نشه D:
نوشتن خیلی خوبه ... هر وقت نوشته های سال قبلمو میخونم با خوندنشون خندم میگیره با خودم میگم چه دغدغه هایی داشتم برای چه چیزای بی ارزشی ناراحت می شدم و چه چیزای کوچیکی خوش حالم میکرده این یعنی دارم بزرگ میشم و اهدافم هم بزرگ تر :)

دیدگاه ها [ ۱ ]

پوریا آریافر
فقط ی نکته
میزفا رو با بیان اشتباه نگیری ی وقت
نمیدونم اینا با هم خیلی فرق دارن تو چطوری میتونی اشتباه بگیری خدا میدونه خخخخخ
من همه بچه هامو به یه چشم می بینم D: خخخخخ
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.