ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

شاید دستگیر شدم ://

امروز به شدت درگیر یه سری کارای عقب افتاده بودم و هنوزم بعد از گذشت ساعت ها نتونستم از پای لبتاب بلند بشم :// ... بین پیام های تلگرامی که توی هفته اخیر داشتم عکس پایین یکی از ترسناک ترینا بود D:  یکی از مشتری ها که براش یه سایت طراحی کردم این پیامو ارسال کرد و میخواست از امنیت سامانه خیالش راحت باشه ... خلاصه یه لحظه به فاکتورهای امنیتی برنامه فکر کردم و دیدم اونقدرا هم قوی نیست خخخ هر چند که باز من نسبت به مابقی دوستان که قالبا پسورد برنامه هاشون Admin123 است D: از پسوردهای قوی تری استفاده میکنم که گاها خودمم یادم میره پسوردامو بعد یه مدت ... خلاصه شاید یه روزی برنامه ها هک شد و اطلاعات یه عده از مردم برملا شد ... اون روز دیگه حتما دستگیرم میکنن :دی ... به نظرم باید بعد از تحویل پروژه ها با مشتری قطع رابطه کرد و حتما در یک اقدام ناجوانمردانه بلاکش کرد ... خلاصه رد و نشونی از خودمون به جا نزاریم بهتره D:


+ حالا من در جواب به مشتری کلاس الکی گذاشتم خخخخخ ...

دسته بندی :
از گذشته نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

اگر دوره CEH رو نگذروندی، پیشنهاد می کنم یه وقت خالی براش کنار بذاری :)
ممنون ...‌حتما :)
شنیدم امنیت خود فریمورکها خیلی هم قابل اعتماد نیست و اعتبارسنجی داده های ورودی باید سفت و سخت انجام بشه :)
اعتبارسنجی که سفت و سخت هست تازه identity خود مایکروسافت خیلی امنه :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.