ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

جوگیر طوری نوشت

از اونجایی که من ادم جوگیری هستم دیروز با کمی چرخ زدن توی وبلاگستان دوباره حس نوشتن بهم تزریق شد ...این مدت اتفاقای زیادی توی زندگیم افتاد که میشد اینجا ثبت بشه اما نشد و احساس میکنم تموم اون روزهایی که ثبت نکردمو از دست دادم یجورایی ، و خب مهم نیست :)
این مدت به سبب کارم با آدم های مختلفی برخورد داشتم
آدمایی که در عین بی سوادی ادعای سواد بالا در هر زمینه ای رو داشتن و حتی خودشونو بالاتر از تو می دونستن و بهم یاد دادن که من هر چقدرم سوادمو ببرم بالا بازم بی سوادم.
آدمایی که میخواستن زرنگ بازی دریبارن و از تو سو استفاده کنند اما من یاد گرفتم جلوی این جور آدما بایستم و اجازه سواستفاده به احدالناسی رو ندم .
آدمایی که زود قضاوت کردن و بهم یاد دادن تا از چیزی مطمئن نشدم کسیو قضاوت نکنم.
آدمایی که تحقیرم کردن ولی بهم یاد دادن که نباید مثل خودشون اینقدر حقیر و بدبخت باشم.
آدمایی که مسخره ام کردن ولی بهم یاد دادن که باید پیشرفت کنم و توانایی هامو به بهشون ثابت کنم.
آدمایی که همیشه انرژی منفی دادن ولی باعث شدن که من قدم هامو محکم تر بردارم برای هدفی که دارم.
و آدمایی که بی منت کمکم کردن و بهم یاد دادن که به دیگران کمک کنم بی منت :)


گاهی به شدت از بعضی ها آدما متنفر میشم ولی بودنش توی این دنیا زیادم بد نیست چون باعث میشن که قدر خوبی های دیگران رو بهتر بدونیم .... کاش به دور از هر نژاد و دینو مذهبی ، انسانیت داشته باشیم فقط همین ...

دیدگاه ها [ ۶ ]

اوهوم
کاش...
:)
دوست نداری بدونی این مزاحم که همش داره ناشناس پیام میده کیه؟؟
مزاحم که نیستید ولی خیلی دوس دارم بدونم کی هستید ؟ :)
منو میشناسید مگه ؟
نه جدیدا دنبالتون میکنم جانا
ولی چون دارم چنتا از رفیقامو امتحان میکنم فعلا نمی خوام حضورم علنی شه ولی فک نکنم اونا شما رو بشناسن:)
پس میگم:
من پریسا سادات ام
میدونم نمیشناسی ولی من وبتو خیلی دوست میدارم:)
خب پس منتظر هستم که شما هم حضورتون علنی بشه به زودی :)
خوشبختم از آشناییت ... مرسی لطف داری :))
پریسا سادات ..
فک کنم لو رفتم:|
چرا اصلا نمی خواستی لو بری ؟؟ :)
:)
قالبتون هم خیلی جالبه با وب من هم مرتبطه D:
شما هم به جرگه ی دلقک ها پیوستید D:
پریسا سادات ..
مهم نیست:)
:)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.