ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

خرابکاری با من عجین شده

هر چند وقت یکبار ، یکی از وسایل خونه به همچین بلایی دچار میشن و باید چسب کاری کنم :|



حالا مامان منم روی این وسایل خونه حساسه یعنی عمرا بگه فدای سرت D:

بعد همین امشب این بلا بر سر این وسیله ی تزئینی که بالای یخچالمون بود اومد ، منم کاری نکردم فقط در یخچالو باز کردم اینم افتاد روی زمین شکست :|

و هنوز چندی از این ماجرای ناخوشایند نگذشته بود که مامانم گفت بیا توی این غذا زعفرون بریز منم یکمی ریختم

مامانم گفت خب بیشتر بریز ، گفتم بابا زغفرون مثقالی 60 تومن شده

مامانم میگه تو بریز نمی خواد نگران قیمت زغفرون باشی

در حین همین زعفرون ریختن ، نمیدونم چی شد که به جای ریخته شدن داخل غذا ، همش ریخت توی ظرف شویی :/

مامانم میگه تو فقط برای ما شر داری :)))

بعدش گفت بیا این هودو روشن کن فقط منفجرش نکنی D:


 چند وقته دارم به ماه تولد اطرافیان و دوستام دقت میکنم و خلاصه خصوصیات اخلاقی مشترک بین متولدین یه ماه خیلی زیاد پیدا کردم و اتفاقا یه دوست آذر ماهی هم دارم که مثل من از این خرابکاری ها همیشه می ناله و میگه هر اتفاقی میوفته همه میگن تو اینکارو کردی :)

حالا باید یه پست بزارم و نتایج تحقیقاتو اعلام کنم:)))


دیدگاه ها [ ۳ ]

حالا بر عکس شما تو خونه ما خیلی خیلی خیلی کم پیش میاد چیزی بشکنه !!!!!
مامانم هی میگه توروخدا یه چیزی بشکونید مجبور بشم برم جدید جایگزینش کنم
فعلا یه راهکار به ذهنمون رسیده اینکه یه دعوا راه بندازیم و برا هم وسایلا رو پرت کنیم بلکه بشکنن
خوش به حال شما :)))
پریسا سادات ..
خخخخ
یهو نزنی وبو پاک کنی...
:)
نه پاک نمیکنم :))))
خرابکاری های در این حد که خرابکاری حساب نمیشند...

مادر من اینجور وقتا میگه "دستت خطاست" حالا معنیش چیه الله اعلم...
:))) یعنی دستتون کار اشتباهی انجام داده
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.