ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

ماجرای کار

از زمانی که به کارفرمامون گفتم که سال جدید دیگه نمیام شرکت چند هفته ای میگذره ، تا اینکه ایشون امروز منو به دفترشون احضار کردن تا راجب موضوعی صحبت کنیم موضوع بحثشون هم رفتن‌ من از شرکت بود میگفت وقتی شنیدم شما سال جدید دیگه نمیاید شرکت شوکه شدم من برای سال جدید برنامه افزایش حقوق داشتم و میخواستم حقوق شما در ازای ۴ روز در هفته به دو میلیون برسونم و بیمه اتونم پرداخت کنم خلاصه که میخواست مخ‌‌‌ منو بزنه بمونم D: و چه هندونه هایی که زیر بغل من گذاشته نشد مثلا میگفت شما خلاقیت دارید شما نیروی حرفه ای ما هستید و از این حرفا :// اینکه خلاقیت دارم رو زیاد قبول ندارم ولی من عاشق کشف چیزهای جدید و استفادشون توی پروژه ها هستم چیزی که  شاید بچه ها زیاد توی پروژه ها بهش اهمیت نمیدن.

یعنی حالا که نیروشون میخواد بره باید حرف از اضافه حقوق بزنن :/

منم خیلی محکم گفتم نه نمیام ، بعدش گفت که حداقل توی یک هفته چند ساعت بیا برای آموزش نیروهای جدید و‌رفع اشکال و اون چیزایی که یاد گرفتی رو به بچه ها انتقال بده ، این پیشنهادو قبول کردم تا در ازای پرداخت بیمه ام توسط ایشون ،  یک روز در هفته چند ساعتی برم شرکت برای رفع اشکال و آموزش و هم بتونم بچه ها رو ببینم ، و قرار شد اگر نیرو  جدید گرفتند من برای اموزششون کلاس بزارم و هزینه تدریس رو بگیرم چون میخوام کم کم تدریس حضوری رو هم تجربه کنم ، البته هنوز مکان اموزشی ایشون ساخته نشده و بعید میدونم که حالا حالا ها ساخته بشه.

دیدگاه ها [ ۴ ]

مهندس رضا عباسی
سلام بر همکار محترم
من هم مدرس هستم
به ما هم سر بزنید
خوشحال می شم بیاین همو دنبال کنیم.
مهدی بیزادی زاده
با سلام
احسن به وبلاگ
شماهم وبلاگ مارا دنبال کنید
http://ansaralmahdibrj.blog.ir/
ایول
منم دارم تو یه شرکت دانش بنیان کار میکنم
نمیدونم وضع شرکت شما و خود شما چجوریه
ولی خود من وقتی شروع به کار کردم سابقه کار مرتبط نداشتم و بیشتر چیزهایی که یاد گرفتم داخل شرکت یاد گرفتم،
حالا که بعد از یک سال هزینه که رو دست شرکت گذاشتم یه دفعه برم نامردیه دیگه، درست کار کردم تو این مدت ولی خداییش چیزایی که یاد گرفتم و تجربه هایی که کسب کردم بیشتر از کاری بوده که تحویل دادم
این موضوع واسه شرکت های کوچیک مشکل بزرگیه.
البته اونا هم نمیتونن قرارداد بلند مدت ببندد و پول خوب بدن که همین باعث میشه نیروهاشون زود به زود برن
خب شرایط کاری شرکت ها با هم فرق میکنه ... کارفرمای ما ادم بدی نیست ولی مدیر خوبی نیست و همین مدیریت بد باعث شد که  ما توی شرایط سختی قرار بگیریم ... و دیگه شرکت برای من جای پیشرفت نداره و احساس میکنم موندن اونجا بی انگیرم میکنه .
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.