ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

تجربه بد دورکاری

  چند وقت پیش قرار شد با یه آقایی به عنوان راهنما و مشاور توی یه پروژه همکاری کنم ایشون ماجرای پروژه رو تعریف کردند و به من این اطمینان رو دادن که بابت پرداخت هزینه ها نگرانی نداشته باشم ، من هم پروژه رو جدی گرفتم زمان گذاشتم و یکسری بررسی های اولیه رو انجام دادم تا بتونم با شروع پروژه به ایشون کمک کنم ، اما متاسفانه بعد از هر تماس تلفنی ماجرا جور دیگری تغییر میکرد تا رسید به کنسل شدن پروژه و اینکه بریم سراغ پروژه های دیگه ای که به من پیشنهاد شده ، حس فوق العاده بدی داشتم چون کاری ک هنوز جدی نبود رو جوری جلوه داد که انگار همچی قطعی هست و اخرشم کنسل شد ،  این تجربه ای شد که دیگه پروژه دورکاری قبول نکنم ، چرا ادم ها توی کارشون صادق نیستند و در شروع کار میخوان تو رو گول بزنند واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟

دیدگاه ها [ ۲ ]

محمد قربانعلی بیک
سلام
متاسفانه این مساله به شدت زیاد شده و یک بخش اون به شخصی بستگی داره که از شما استعلام میگیره. اینکه استعلام رو برای چه هدفی میگیره و چقدر جدی هست موردیه که خیلی تشخیصش سخت شده. ما خودمون الان سعی می کنیم با برگزاری جلسه حضوری و ملاقات با افراد تصمیم گیرنده در پروژه، جدی بودن و اولویت کار رو تشخیص بدیم که البته با این روش هم نمیشه جلوی بروز این موارد رو به طور کامل گرفت و صرفا احتمال اجرایی شدن کار رو کمی بالا می بریم.
سلام ، بله کاملا درسته.
ام اسی خوشبخت
منم از این تجربه ها دارم. همین آخری که یه دوست قدیمی بود و کلی زمان گذاشتم, با وجود درد دست و کتف شب ها بعد کارم براش کد زدم, آخرشم گفتن کنسله, البته نمیدونم واقعا کنسل شد یا نه.
متاسفانه سخت میشه اعتماد کرد بدون قرارداد و ... .
سلام
بله کاملا درسته ، سخت میشه اعتماد کرد ، مخصوصا توی همکاری به صورت دورکاری باشه.


peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.