ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

با چشم های بازتر نگاه کنیم ...

گاهی وقتا چشم ها ، چیزهایی رو می بینه که نباید بی تفاوت از کنارش گذشت :)

مطمئنم که این دیدن ها اتفاقی نیست کار خداست :))

یه مدته که صبح ها که میرم بیرون از خونه ، توی مسیر و نزدیک خونمون ، خانواده ای رو می بینم که احساس میکنم اوضاع زندگیشون چندان خوب نیست با سه تا بچه ی کوچیک زندگی میکنند توی یه ساختمان نیمه کاره و یه اتاق کمتر از ده متر و مطمئنا بدون هیچ امکانات رفاهی.

دقیقا نمی دونستم که چنتا بچه ی کوچیک بودن و چنتا دختر و چنتا پسر ، امروز یه حسی بهم گفت برو آرزو حتما بچه ها رو می بینی می خواستم دقیق بدونم چه سنی دارند و چه جنسیتی و اصلا چنتان ، تا بدونم باید چیکار کنم برای خوش حال کردنشون :)

رفتم و دیدمشون توی کوچه جلوی همون خونه نیمه کار ، سه تا بچه کوچیک زیر 7 سال ، نرفتم جلو فقط از دور دیدمشون ، دوست دارم وقتی برم جلو که چیزی داشتم برای نشوندن یه لبخند کوچیک روی لبشون.


+ این عکسم از دور گرفتم تا بتونم سنشونو تخمین بزنم. مشخصه که توی شرایط خوبی نیستند.


خدا میدونه چنتا بچه ، حتی با شرایط بدتر از این توی این کشور زندگی میکنند بیایم کمی به آدم هایی که اطراف محل زندگیمون هستند دقیق تر نگاه کنیم و ساده و بی تفاوت از کنارشون رد نشیم شاید بتونیم یه گره کوچیک از مشکلاتشونو حل کنیم و یا حتی یه لبخند به بچه های کوچیک هدیه کنیم .

دیدگاه ها [ ۳ ]

سید محسن جوانمردی
جنوب کشور از این خانواده ها به وفور دیده میشه...

بنظرم اگه شادشو کنید خدا هم شادتون میکنه(تجربه)((حتی با کوچکترین امکانات))


_______________

در وبلاگ ما بخوانید؟

چگونه برای برای تغییر زندگی، سوالاتی بهتر از خودتان بپرسید؟
درسته متاسفانه و روز به روز این خانواده ها بیشتر هم می شوند.
به این که خدا شادم کنه یا نکنه فکر نمیکنم ، همین که کمکی کنم تموم وجودم پر از حسای خوب میشه و من عاشق این حسای خوبم.
پوریا آریافر
:)
:)
سید محسن جوانمردی
"وجودم پر از حسای خوب میشه و من عاشق این حسای خوبم."


جسارتا اگه کاری از دستمون بربیاد باید انجام بدیم و اکثر مواقع این حس خوب فقط ابتدای کار همراهمون هست
درسته باید انجام بدیم و من خودم احساس میکنم که وظیفه ی ماست ، برای من که اینطور نیست و فکر میکنم همیشه حس خوبی بهم دست میده و حتی هر بار بیشتر از بار قبل ، اصلا اگر این حس خوب نباشه دوباره اینکارو تکرار نمیکنیم.
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.