ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

خود نقدی ...


تصویر بالا یکی از طراحی های منه...
می تونید حدس بزنید طراحی از چهره ی کدوم بازیگره :))) ؟؟؟؟  

اگه دوس داشتید حدس بزنید من این کارو یه بار توی وبلاگِ ورژنِ بلاگفایی هم انجام دادم...  یکی از طراحی هامو پست کردم تا ببینم چند نفر می تونن حدس بزنن چهره ی کدوم بازیگره  دی:

برای مشاهده ی طراحی کلیک کنید  کلیک

این طراحی همون طراحیمه که توی بلاگفا گذاشتم ...

نذاشتمش داخلِ پست تا نمای وبلاگ زشت نشه  :دی
الان می تونم به راحتی ایرادات کارمو بگیرم ....
مثلا توی این طراحیم که لینکش کردم و مشاهده فرمودید 

+ دندونا بیشتر به دندونای گوسفند شباهت داره
+ چشما شبیه چشمای وزغ شده و اصلا قرینه نیست
+ دماغ که به هر چی شبیهه الا دماغ :دی
و....
اونوقت من با کلی اعتماد به نفس توی بلاگفا پستش کردم :))) 

اون موقع واقعا حدس شخصیتِ طراحی شده توسط من سخت بود چون کارام کیفیت پایینی داشت و اون زمان مبتدی بودم

ولی جالب اینجا بود که بازخورد بدی از گذاشتن طراحی هام توی وبلاگ نمی گرفتم و این باعث میشد که اعتماد به نفسم رفته رفته به سقف نزدیک تر بشه و اصلا بعید نبود که در آینده ی نزدیک ادعای مقام پیکاسویی هم بکنم ... اول مهر که شد و منم دیگه کلاس طراحی نرفتم و طراحی کردنو بوسیدم گذاشتم کنار ... دیگه چسبیدم به درس و کار و زندگی ... هرزگاهی وقتی حس و حالو داشتم چنتا طرح میزدم و کلاس می رفتم تا استاد از کارام اشکال زدایی کنه ولی از بهمن به اینور کلا دیگه نه طراحی کردم نه کلاس رفتم ... همچی کلا تعطیل شد ...

 

 + پرانتزنوشت :

حس خوبیه وقتی اسم وبلاگتو سرچ میکنی و می بینی تموم سایت هایی که مطالبِ وبلاگتو به اسمِ یه منبع دیگه انتشار می دادن دارن دونه دونه به درک واصل میشن (فیلتر میشن) :)))


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

این فک کنم اکبر عبدی باشه اونم فک کنم اون پسره سریال نقش یه فوتبالیست رو بازی میکرد :/
درست حدس زدی :)))
مرسی ...
اکبر عبدیه دیگه.نه؟!
خدایی کارات خوبه.استعداد توش موج میزنه ;-)
توی اون یکی طرح هم تنها چیزی ک خیلی ب چشم من اومد،دندوناش بود.بقیش خوب بود بنظرم
موفق باشی بانوی هنرمند دوست داشتنی :-)
آره خودشه :)
مرسی عزیزم بابت انرژی مثبتت :))))
دندوناش خیلی ضایع بود اون موقع به نظرم بهترین طراحیم بود :/
همچنین :)
اکبر عبدیه :)) ولی اون پسره رو نشناختم :)
کارت خیلی خوبه ، توی سبک خاصی میتونی ادامشم بدی
موفق تر باشی روز به روز؛)
آره اکبر عبدیه :)
اون یکی مانی رهنماست
مرسی واقعا :)))
همچنین شما ...
این شبیه جنیفرلوپزه :))))
اکبر عبدی هس که دو تا مشت محکم خورده تو چشماش :)
اره حتی تو میتونی بری سایت پیوندها اونجا گزارش بدی کمتر از 2 روز بررسی میکنن و اگر لازم باشه فیلتر میشه
جنیفر لوپز؟؟؟؟؟ یعنی من سرمو بکوبم به دیوار :D
مشت نخورده مثلا سایه زدم :/

کی حوصله داره بره گزارش بده ؟؟؟ خودشون دارن فیلتر می کنن :)))
اون یکی مانی نیس 
جومونگه صد بار 
:)))
من که 2 بار گزارش دادم و هر دوبار فیلتر شدن 😅😅😅
میخوام اینبار سایت پریا بانو رو گزارش بدم 😅😅😅
چند ماه گذشته هنوز میگی این طراحی جومونگه :/
یعنی من چی بگم زبونم مو درآورد :|

خیلی حوصله داری :)))  ...

یوقت اینجا رو گزارش ندی :D
دست به گزارشت خوبه ماشاء الله ...
اره جز اون 7 هزار نفر هستم :)))))))
کدوم 7 هزار نفر ؟؟؟؟؟
سیّد محمّد جعاوله
وای چه زیبا کشیدی

دستت درست.
سیّد محمّد جعاوله
وای چه زیبا کشیدی

دستت درست.
مرسی لطف دارید :)))
شیارهایِ مغزِ من
دلقک جان :))) پستِ منتشر شده ی بلاگفا خیلی بد بود :دی
اما این خیلی خوبه.  خیلیییی خوبه. خسته نباشی عزیزم
مرسی عزیزم سلامت باشی :)
علی محمدرضایی
این اکبر عبدی واون یکی بازیگره که تو آخرین بازی میخواست فوتبالیست بشه
بله درسته :)
آقای عبدی...
ولی متاسفانه انگار دومی رو نشناختم:)
طراحی صورت برای من فاجعه است..
خصوصا قسمت بینی و فک!
بله درسته :)
طراحی دومی مانی نوری هست ...
دقیقا خیلی سخته :|
شیارهایِ مغزِ من
ممنون از توضیحت عزیزم.
خواهس می کنم :*
خداییش اگه کامنتارو سانسور میکردی من نمیتونستم حدس بزنم.خب یکم از عبدی جوونتره ولی شبیهشه
اما طراحیات خیلی بامزه ن.جدای از ایراداتش جالبن.نمیشه که کاملا شبیه در بیاد
آره خیلی شبیه نیست قبول دارم این گریم اکبر عبدی توی سریال یوسف پیامبرِ فکر کنم :)
مرسی عزیزم :)
واقعا سخته بتونی دقیقا شبیهش طراحی کنی ...
لبخنـــــツ ــــد
آره اکبر عبدیه :))
اون یکی هم جومونگ نیست اصلا شبیه پدر جومونگه
شیطونه میگه منم هنرمندی هامو رو کنم خخخ

خیلی عالی کشیدی :))
باز به پدر جومونگ شبیه تره خخخخ
خوش حال میشم هنرمندی هاتو ببینم ....
به حرف شیطونه گوش کن :)))

مرسی عزیزم :)))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.