ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

توانایی هایت را باور کن


این باور تو است که تو را به خواسته هایت می رساند؛مگر این که شهامت خواستن آن را نداشته باشی.

🔻جک کانفیلد🔻



+ پرانتزنوشت :

1- قالبِ جدید وبلاگمو خیلی دوست دارم ... اعتراف میکنم امروز همش دلم میخواد وبلاگمو رفرش کردم که قالبمو ببینم :دی

2- دستِ طراحِ این قالب درد نکنه :)

دسته بندی :
سخن بزرگان

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

مبارک باشه 
دست طراحش درد نکنه 
کی بوده؟
مرسی سلامت باشی :)

+ دوست خوبِ وبلاگیم وبلاگ عشق آسمانی
دقیقا 
قالب نو مبارک :)
مرسی ... سلامت باشی :)))


وایییییی قالب عالیه خیلی دوست داشتنی تر تر تر شده وبلاگت^ــــــــ^
مرسی عزیزم ... خیلی خوش حال شدم با خوندن این کامنت :)))
© شیــارهــای ِ مغــزِ من ( آوای )
اینجا چه زیبااا شده.
مبارک باشه جاااانم.

+ پستتون هم عالی بود عزیزم. واسه شروع هفته میشه یه انگیزه :)
مرسی عزیزم :)
سلامت باشی ...

+ بازم تشکر :)
اوه ایول
:)))
سیّد محمّد جعاوله
عالییییییییییی
مرسی :)
چقدرررر خوبه قاااالبه :)) 
من عاشق دلقک بغل نوشتن نظرات شدم به شخصه ❤
مرسی :))
منم همین طور خیلی جالب شده :)
پست واقعا خوب بود :)
قالب قشنگیه..مبارک باشه :)
مرسی :)
تشکر ... سلامت باشی عزیزم
با عرض سلام 
انسان موجودی است که جسم او خود او نیست بلکه او غیر جسم خود می باشد ولی تماما این جسم مطیع خود اوست و خود را در برابر خواست حقیقت و اراده ی انسانی مطیع می داند لذا امام صادق علیه السلام می فرماید کما اینکه از این وجود نورانی منقول است (ما ضعف البدن فیما بیت علیه النیة) ، بدن انسانی در مقابل اراده و قصد انسان احساس ضعف نمی کند، پس جسم تابع محض خود انسانی است و انسانی تابع محض حقیقت لذا ان انسانی انسان است که جسم خود را در راستای حقیقت از طریق خود(روح خود) ، هدایت کند در همه ی زمینه ها 
متشکرم 
موفق و مؤید باشید...... 
ممنون بابت این توضیحات خوب :)
همچنین ...
قالبت خیلیییی خوشگله.مبارک باشه :-)
مرسی عزیزم ... سلامت باشی :)
قالبت تو حلقم !
چرا تو حلقم :D ???
دختریمی که رفت ...
وااااااااای چه قالبی به به ... موبارکا باشه ...

پستت لایکیه داره ...
فدات عزیزم ... مرسی :)
✿شمیم زندگی✿
عالی شده.برای ماهم بسازید:)
سلام عزیزم مرسی :)
طراح این قالب آقا پوریا از وبلاگ عشق آسمانی هستند...
چنتا قالب به صورت رایگان توی وبلاگشون گذاشتن که حتما سر بزن به اونا :)
خیلی خوبن :)))

+ من خودمم دارم روی یک نمونه قالب کار می کنم که حتما کارم تموم شد میزارم وبلاگ تا دوستان استفاده کنن :)
اگر از تمِ قالب خوشت اومد عکس و رنگ بندیشو هر جور که دوس داری برات تغییر میدم ...

زهرا روستایی
قالبت واقعا باحاله!
میشه بگی از کجا گرفتیش؟؟؟
لطفا به ما هم سذ بزن :)
مرسی :)))
این قالبو آقا پوریا از وبلاگ عشق آسمانی طراحی کردن ...

چشم ...
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.