ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

فقط خستگی ...

اینجا تنها جایی که راحت میشه غر زد :/ 

اونقدر خسته ام که اصلا قابل درک نیست از صب که رفتم محل کار تازه الان به خونه رسیدم و به عنوان ناظر پروژه باید‌ روی کار دوستان نظارت میکردم ولی خب به خاطر ضیغ وقت دیگه خودمم مجبور شدم یه گوشه از کارو بگیرم تا پروژه زود جم بشه ... بماند که صبح دوباره یکی از مشتریان قدم رنجه فرمودند و‌برای بار n ام پروژه ای که دیگه تموم شده بود رو تغییر دادن :/ یعنی اون موقع دلم می خواست سرمو بکوبم به دیوار :/ تازه طرف حساب پروژه یه عده پزشک بودن اینقدر اذیت کردن چه برسه به بقیه ... یعنی سرو کله زدن با مشتری یکی از سخت ترین‌کارای دنیاست... می ترسم با وجود این همه خستگی زیاد نسبت به کارم بی انگیزه بشم البته اگه از مابقی موارد مثل سه ماه بی حقوقی فاکتور بگیرم D: ... اخر این ماه حقوق این سه ماهو میگیرم ولی خب این سه ماه خیلی سخت گذشت و همچنان سخت میگذرد دوتا پروژه دانشجویی قبول کردم که بعد از سرکار درگیر اونام دیگه ببینید بی پولی با ادم چه میکنه D:

تا اخر ماه باید پروژه ها رو تحویل بدم و انگار استراحتی در کار نیست :/ ... توی یک مسیری گیر کردم که نه راه پس دارم نه راه پیش ... فقط امیدم به آینده است که انشالله توی کارم پیشرفت کنم و این سختی کار کمتر بشه و پولش بیشتر :)) ...

دیدگاه ها [ ۱ ]

به امید موفقیت و پیشرفت

منم هنوز بعد از عید پول نگرفتم D:
چه وجه اشتراکی D:

مرسی همچنین :)))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.