ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

مرسوله های پستی

وقتی لوازم هنری و کتاب های ارشد به دستت میرسن :)



+ راستی تصمیم گرفتم به خاطر خانواده ارشد بخونم هر چند که خودم هیچ تمایلی ندارم به ادامه تحصیل ... میخوام از این بعد روزی چند ساعت هم که شده درس بخونم تا ببینم می تونم روزانه یه دانشگاه خوب قبول بشم یا نه ؟ :/ .... فعلا دوتا کتاب سفارش دادم و چندتا کتاب تخصصی هم لازم دارم که باید در اسرع وقت تهیه بشه :))

رشته ای که میخوامو فقط این دانشگاه ها دارن ://

دانشگاه‌های زیر دارای گرایش تجارت الکترونیک هستند:

  • دانشگاه امیر کبیر
  • دانشگاه علم و صنعت
  • دانشگاه خواجه نصیر
  • دانشگاه اصفهان
  • دانشگاه قم

البته به جز دانشگاه های شبانه و پیام نور ... ولی کلا سخته قبولی D: ولی تلاشمو میکنم .


دیدگاه ها [ ۲ ]

... S҉A҉H҉A҉R҉
موفق باشی:)
ممنون :)
ام اسی خوشبخت
ان شالله قبول میشید. من تجربه قبولی تو رشته های با ظرفیت کم رو دارم. سخته اما قبولیش شیرینه, در این حد که من فقط قبول شدم و نرفتم :)
ممنونم انشالله :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.