ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

طراحی من با زغال ...


طراحی بالا یکی از طراحی های بنده هست که با زغال انجام شده...

زیاد کارم خوب نشده و ایراداتش برام کاملا روشنه قطعا با تمرینِ بیشتر می تونستم کیفیت کارامو بالا ببرم ولی از اونجاییکه ریسکِ انجامِ این نوع طراحی بسیار بالاست و باید مرتبا مراقب فرش و لوازم منزل باشم که سیاه نشه دیگه ادامه ندم :دی


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

 دستتون درد نکنه
ممنون :)
سیّد محمّد جعاوله
حالا چرا بازیگرا
این همه چیز
شاید به این دلیل که با یه سرچ توی گوگل انواع و اقسام عکسِ بازیگرا رو  برات میاره منم که تنبلم واقعا حوصله ی گرفتن یه عکسِ خوب برای طراحیو ندارم ....
سیّد محمّد جعاوله
خوب این
خسته نباشی
خیلی هم ممنون :)
این که فوق العاده هست 
اعتماد ب نفست رو ببر بالا 
خیلی قشنگه 
این اولین نقاشی تو هست که شبیه خوده بازیگره :)))))))
فوق العاده !!!! :|
اعتماد به نفسم دارم ولی نسبت به طراحی هام تقریبا اعتماد به نفسم کمه ...
خودم راضی نیستم هیچ وقت از کارام :|

مرسی لطف داری :)))
چشات قشنگ می بینه ...

جدی !!!!! دیدم نگفتی شبیه جومونگه :D
خوب شده که :)

یه زیر انداز خیلی بزرگ پهن کنید و بشینید توش کار کنید !ولی کلا کار زغال کثیف کاری ش زیاده موافقم اما لذتبخش تر از مداده :)

مرسی عزیزم :)
آره باید یا زیرانداز پهن کنم یا برم توی حیاط ... هم لذت بخش تره و هم جذاب تر ...
وای چقدر این بامزسسسسس :)) 

کارت به عنوان اولین بودن خییییلیییی خوبه مطمئنا افق های روشنی پیش روت بوده و هست در این زمینه^_^ موفق باشی عزیزم که حسااااابیاستعدادشو داری :)
مرسی عزیزم :))))

فدات ... مرسی بابتِ نظراتت ... کلی انرژی گرفتم کلی انگیزم رفت بالا ....

همچنین :)
بنظرم همین که طرحات کاملا به شخصی ک از روش کشیدی شبیهه یعنی کارت خیلی خوبه.یعنی اصل کار درسته و باید روی جزئیاتش کار بشه..
مرسی عزیزم ... درسته اگر روی جزئیات بیشتر وقت بزارم بهتر میشه :)

برا کار اول یا اولیه ها خب عالیه... !


مرسی عزیزم لطف داری :)))
تا وقتی مداد هست چرا ذغال؟
جذابیت های کار با زغال خیلی بیشتره :)
قشنگه...کارت بعد داره ...اما تیرگ های شدید مثل موها و یقه باید بیشتر روش کار بشه...خیلی یکنواخته...
مرسی عزیزم ... درسته دقیقا یکی از ایرادات کارام همینه که شما اشاره کردی سمتی که نور به موها خورده باید تیرگیش کمتر می بود ....

خیلی خوبه که نقاشی میکشید :))
موفق باشید انشاالله :))
مرسی عزیزم همچنین :)
بله.... 
:)
مهران :)
دردسرش زیاد زغال به نظرم با ابزار های دیگه بکش :)
ذغال مال قدیما بود :/
درسته خخخ
اتفاقا به نظرم کار با زغال خیلی بیشتر جای کار داره من خودم این تکنیک برام جذاب تره :)
ولی خیلی عالیه
کارسختیه
مرسی عزیزم :)
آره سخته ولی لذت بخش ...
نقاشی ... خیلی دوست دارم اما استعدادشو ندارم
اگه دوست داری نقاشی کردنو برو دنبالش به استعداد نیست علاقه به نظر من مهم تره :)
شیارهایِ مغزِ من
آرزو جون این چقدر خوب شده...
خسته نباشی گلم
فدات عزیزم مرسی
سلامت باشی ...
عالیه
مرسی :)
چه باحاللللللللل 😄ایول
مرسی :)))
✿شمیم زندگی✿
چه وبلاگ اروم وخوبی:)
مرسی :)))
خوبی از خودتونه ...
✿شمیم زندگی✿
زرگترین ارزومه که سیاه قلم یادبگیرم اماهیچوقت فرصتشونداشتم...
تابستون وقت هست حتما برو کلاسِ طراحی ... طراحی واقعا جذابه :)
منم تابستون سال پیش رفتم واقعا دیدم نسبت به طراحی عوض شد ...
رنگ خدایے . . .
مهران غفوریانه؟ :))))
بله :)))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.