ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

3. یعنی من عاشقِ...


یعنی من عاشق آن دسته از گنجشگ هایی هستم که از بین این همه مکان دقیقا روی سر من خرابکاری می کنند آن هم به صورت گروهی :دی
این حادثه ی ناخوشایند امروز در دانشگاه اتفاق افتاد :|
اگر بخواهم مثبت اندیشانه به این موضوع نگاه کنم و بحث بد شانسی را پیش نکشم نتیجه‌ای که از این ماجرا می توان استنباط کرد اینست که گنجشگ ها علاقه ی وافری به سرِ بنده دارند...


دسته بندی :
یعنی من عاشقِ...

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

خخخ 
خنده ام داره واقعا :D
)::::(:::':چه بدشانس
شانس میونش با من خوب نیست :D
میگویند شانس میاورد:))))


یه بار در حال راه رفتن قشنگ اافتاد جلوی پام! احساس معجزه داشتم:))
واقعا ؟؟؟ اصلا با این کامنت امیدوار شدم :دی

فکر کن حالا که افتاده روی سر من ، حتما یه شانس بزرگ در انتظارمه  :))))
© شیــارهــای ِ مغــزِ من ( آوای )
ای جاااانم :))
حرفی نیست برای گفتن :دی
این اتفاقو به فال نیک می گیرم :دی
وای تو هم؟؟؟!!! توی دو هفته ی اخیر چهار بار واسم پیش اومده :-\
تازه یه بار هم تو پارک دانشکده خواب بودم ک ...!!!
4 بار ؟؟؟ :/  .... پس از من بدشانس ترم پیدا شد به خودم امیدوار شدم جدا :)))
وقتی خواب باشی که وحشتناکه :|
خخخخخ...
وای خدااونقدخندیدم دارم میمیرم
تاحالاااینطوری نخندیده بودم ممنونم ازت
میگن اگه پرنده روت خرابکاری کرداون موقع ی آرزوکن که براورده میشه
دیه نمیدم چقدش درسته
 هدفم از نوشتن راجب این موضوع این بود که دوستای وبلاگنویسمو شاد کنم :)
خواهش می کنم قابلی نداشت :d

من که آرزو نکردم حالا ایشالله دفعه ی بعد :D
این همون داستانه که باید خداروشکر کرد گاوها پرواز نمی کنن :| :))))
خخخخ دقیقا :D
اونوقت دیگه اوضاع برای من یکی که خیلی وخیم میشد خخخ
افرین مثبت اندیش خوشم اومد خخخخخخخ

خخخخ جز مثبت اندیشی کار دیگه ای نمی تونم بکنم :D
DDDDDDDDDD':

برای من یه بار اتفاق افتاد تا یه مدت نمیدونستم واای خدا بهش فک میکنم واااای حرص میخورم هنو خخخخ
واقعا حرص خوردنم داره لباسمو تازه شسته بودم خخخخ
بله بله :)) تازه الانشم که به صورت گروهی بودی یعنی چند برابر :))))))
منو این همه خوشبختی محاله :))))))
دختریمی که رفت ...
دیییییییییییییییییییییی:
تنهاترین چرت ترین فقط ترین چیزی که میتونم بگم اینه :
میگن فضولات گنجشک شانس میاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آبجی آرزو قربونت من که این همه دوستت دارم یذررررررررررررررره از این همه شانس گروهیی که بهت رو میکنه میشه به من بدی عایییییییییییییییییییا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداکنه واقعا شانس بیاره :))))
والا من نمی دونستم ولی چنتا از دوستان هم همینو گفتن ...


باشه عزیزم هر شانسی بهم رو کرد نصف نصف :))))
واقعا بد شانسی شما :)
آره خیلی بدشانسم :|
ام اسی خوشبخت
سلام
به نظر بنده هم فقط بحث علاقه بوده، والا بر اساس آمار و احتمال نهایتا باید یکیشون شما رو مورد عنایت خودش قرار میداد :)

تم وبلاگتون یه حس جالبی بهم داد :)
دقیقا خخخ ... در چندین ناحیه ی مختلف منو مورد عنایت قرار دادن :دی

چه خوب :)

گروهی؟؟؟؟؟؟ :))))))))))))))))))))
من خوشبختانه یادم نمیاد آخرین بار کی مورد عنایت قرارم دادن :))
آره چندین جای مختلف لباسم خرابکاری کرده بودن :|
:))

سیّد محمّد جعاوله
احسنت
:)
جه نتیجه ی جالبی
:))))
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.