ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

عاشقِ بزدل عشق رو هم ضایع می کنه ...



اگه عاشقی اگه قراره عاشق بشی یا حتی اگه هنوز عاشق نشدی باید یاد بگیری که مرد و مردونه پای عشقت بایستی ...

باید یاد بگیری که بزدل نباشی که تا تقی به توقی خورد یادت نره که عاشقی ...

باید یاد بگیری که واژه ی عشق حرمت داره ...

باید یاد بگیری که با هارت و پورت بزرگ آقاهای زندگیت جا خالی ندی...

چون به قول شهرزاد  "عاشق بزدل عشق رو هم ضایع می کنه"

قسمت 23 سریال شهرزاد خیلی تلخ بود ...

دلم میخواست قباد دست شهرزادو بگیره و فرار کنه مثل کاری که فرهاد یه زمانی انجام داد ... 

این تسلیم شدنو دوس نداشتم این ضعفو دوس نداشتم ....


+ پرانتزنوشت :
پیش به سوی یه هدف خوب :)))
احتمالا از این به بعد فعالیتم اینجا کمتر بشه باید بیشتر وقت بزارم برای یادگیری

دسته بندی :
دل نوشت

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

اهوم 
موافقم باید اگر حرفی برای گفتن وجود داره حتما با شجاعت بیان شه.
بله دقیقا :)
مرسی بابتِ حضورتون ...

میگن عشق اومدی هست نه یاد گرفتنی، من میگم خیر، عشق هم مثل هر چیز دیگه ای تو زندگی باید اموزش داده بشه باید مورد شناسایی و ارزیابی قرار بگیره، میگن عشق کور میکنه من میگم عشق کور نیس ما کوریم :)

ما کوریم که نمیتونیم شکل کاذب اون رو از نوع واقعی تشخیص بدیم چون دانشی تو این زمینه کسب نکردیم و انقدر از عشق بی اطلاع هستیم که وقتی ب سراغمون میاد راه حفظ و نگه داریش رو بلد نیستیم


+بهترین کار رو میکنی، باید برای هدف جون داد :)

کاملا موافقم ... اون عشقی که کور میکنه هوسِ زودگذری بیش نیست عشق واقعی به مرور زمان و با شناخت ایجاد میشه

مرسی از نظر خوبت :)


+ برای هدف جون می دهیم :)
من عاشق بزرگ آقا بود ولی این حرکت آخرش (طلاق شهرزاد) ناجوانمردانه بود:|
فرهاد و قباد هم به درد نمی خوردند :|
من خیلی از شخصیت زورگوی بزرگ آقا بدم میاد :/ یه دیکتاتورِ به تموم معناس
فرهاد خوب بود که :|
واقعا عاشق بزدل عشقو هم ضایع میکنه.
آره واقعا :)
سیّد محمّد جعاوله
حرف حقه
:)
ممنون ...
واقعا..
:)
خانوم فیروزه ای ...
هی واقعا... 
:)

حرف حسابی
مرسی :)
روحِ نشسته در من
دو سه خط اولش واسه حالِ الانِ من واجب بود. دم شما هم گرم
خواهش می کنم :)
عشق، عشق ، چیزی که منو پنج سال از کارو زدگی انداخت 2 هفته منو تو بیمارستان بستری کرد تا خود کشی هم پیش رفتم ولی رفیقم منو به جون عشقم قسمم داد دیگه هیچ وقت نمیتونم شکست رو تحمل کنم مگه یه پسر چند بار میتونه ببازه چند بار ؟ من عاشق نبودم عاشق شدم مردونه پای عشقم وایستادم تحمل کردم درد کشیدم عشقم دو طرفه بود هم من دختره رو دوست داشتم هم دختره منو تو رو تدا یه چیزی بگید آروم بشم
چی بگم والا !!!!
حالا من بعد پنج سال فهمیدم چیزی رو که دوستش داری باید با چنگ و دندون نگهش داری الان فکر میکنم ای کاش دختر رو برمیداشنم فرار میکردم هر چند این کار درستی نبود ولی بهتر از این بود که به ضرب و سیلی پدرش شوهر کنه من توی خانواده ثروتمند بزرگ شدم هرچی هم که میخوام دارم ولی الان که عشقم نیست انگار هیچ چیز ندارم من توی سن 20 سالگی عاشق شدم الان 25 سالمه و دو ماهه که بدون عشقم دارم زندگی میکنم حالا خوب شد توی سن 18 سالگی عاشق نشدم ولی هیچ وقت نمیتونستم رشته پزشکی قبول شم تو عاشق نشدی میینی چقدر جیگرم خونه !!!؟؟تو رو خدا جوابمو بده دیگه حداقل یه جمله بگو تا آروم بشم فقط یه جمله باشه
آقای محترم شما چرا اینا رو به من میگید !!! خودتون میگید 25 سالتونه ... لطفا این بچه بازی ها بزارید کنار .... شما مثلا می خواستید بگید پولدارید و پزشک !!! :|
راستی تو دختری یا پسر چند سالته آیا منو درک میکنی
فک میکنم اسمم گویای جنسیتم باشه ...
مهدی یا همون عشق
سلام من یه پسر 25 ساله نیست من هنوزن انتخاب رشته نکردم چه برسه به پزشکی به هر حال من قصد جسارت نداشتم ولی انصافا اصلا نفهمیدم دختری یا پسر و در ضمن نمیخواستم ثروت پدرمو به رخت بکشم من اصلا تا به حال عاشق نشدم ولی جدا دختری یا پسر ؟ با عرض معذرت حالا یه لبخند بزن و ارادت مجدد .
اینکه شما نه ۲۵ سالتونه نه پزشکی می خونید و نه پولدارید و از همون کامنتای قبلی به راحتی میشد فهمید ولی نمی دونم دلیل گفتن این همه دروغ چیه !!!
حتی اینم که نفهمیدید من دخترم یا پسر بازم به نظر خنده دار میاد مثل تموم دروغای دیگتون ...
مهدی یا همون عشق
سلام خانوم ! ببخشید نمیدونستم که یه دختر هستید !!! اون وقت هیچ وقت سر به سرتون نمیذاشتم و با عرض معذرت فکر کردم نویسنده این وبالا گ یه آقا پسر باشن خدانگه دار
خدانگهدارتون ...
یه بنده خدا
آقا مهدی شما چرا اینقدر دروغ میگی ؟؟خوشت میاد از این همه سر به سر گذاشتن ولی اگر نویسنده محترم وبلاگ یکبار دیگه کامنت آقا مهدی رو بخونن میفهمن که ایشون فقط گفتن که پزشک نیستن نگفتن که پولدار نیستن با تشکر از وبلاگ خوبتون . ولی ببخشید در جواب آقا مهدی که گفتین اسمتون گویای جنسیتونه اصلا هماین طور نیست .
شما بازم خیلی بچه تشریف دارید که با یه اسم دیگه خطاب به خودتون کامنت میزارید!!!!
مرسی عالی بود 👏🏻👏🏻👏🏻
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.