ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

از قالب زنی تا ...

خوبه آدم هرزگاهی ، روزهایی که پشت سر گذاشته رو توی ذهنش مرور کنه

و به هدف های چند سال پیشش و راهی که برای رسیدن به اون هدف ها طی کرده فکر کنه ، گاهی اوقات اینکار حس خیلی خوبی رو بهت تزریق میکنه .

البته اگر پیشرفت کرده باشی و درجا نزده باشی .

دوسال پیش یکی از هدف هام ساخت قالب برای وبلاگ بیان بود ، اون زمان من تازه با html و css آشنا شده بودم و تمام دغدغه ام شده بود طراحی قالب های خاص برای وبلاگ بیان :)

هدف کوچیکی بود ولی اگر نبود قطعا هدف های بزرگ شکل نمی گرفتن ... الان دیگه من یه طراح سایتم نه یه قالب زن وبلاگ ، ولی قطعا اگر این وبلاگ نبود من هم دیگه الان یه طراح سایت نبودم ...

لینکی که انتهای پستم قرار دادم ، یکی از قالب هایی هست که دو سال پیش برای بیان طراحی کردم ولی خب این قالب ، هیچ وقت منتشر نشد چون هدف های کوچیک خیلی زود جاشونو به هدف های بزرگ دادن.

البته باید تشکر کنم از آقای Mr. Beautiful Mind که توی این مسیر خیلی جاها منو هل دادن ، بهم انگیزه دادن و کمک کردن  :)))

توی این قالب خیلی سعی کردم خلاقیت به خرج بدم و این قالب شبیه هیچ کدوم از قالب های بیان نیست :))

اگر دوست داشتید از طریق لینک های زیر میتونید فایل های این قالب رو دانلود کنید.

قالب وبلاگ بیان


دانلود فایل HTML                              دانلود فایل CSS

دیدگاه ها [ ۲ ]

من چندین ساله میخوام یاد بگیرم ولی ندارم حوصله این کارها رو
واقعا هم حوصله می خواد :)
علی محمدرضائی
سلام
عالیه...
اگه میشه کدرو بدید
سلام کدشو برای دانلود قرار میدم.
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.