ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

دیو دوسر

دیشب تا صبح در خواب درس سیستم عامل را مرور میکردم این ها همه از عوارض درس داشتن با استاد شین.ر است و همچنین ترس از ضایع شدن جلوی هم کلاسی های محترم و محترمه.... اما آنچه در خواب خوانده بودم هیچ شباهتی به جزوه ی پروپیمانِ سیستم عامل نداشت و من در خواب هم گل لگد میکردم انگاری ....
صبح با چشمانی یکی بسته یکی باز جزوه را برداشته و شروع به خواندن کردم که اگر استاد سوالی از درس پرسید از متلک هایش در امان باشم یک ساعت بعد آماده و راهی دانشگاه شدم نیم ساعتی هم طبق معمول معطل جناب استاد شدیم و دوستان هم حسابی کله پاچه ی استاد را بار گذاشته بودند و بحثشان حول و حوش استاد می چرخید صحبت هایی از این قبیل:

 - موقع ارائه به لباس هم گیر می دهد باید مشکی بپوشی!!! :/
 - کلا با چادری ها لج است و به هر نحوی میخواهد آن ها را ضایع کند!!!!
 - جلسه ی پیش یکی از دختر های کلاس را با خاک یکسان کرد!!!!

هرچه بیشتر آوازه ی این استاد به گوشم میرسد بیشتر شخصیتش برایم ترسناک می شود و در حال حاضر این استاد برام تبدیل شده به یک دیو دوسر
حتی از یکی از دوستان شنیده بودم که در ترم های پیش به یکی از دختران کلاس که دستی به صورتش نبرده بوده گفته بالاخره یک مرد هم در کلاس پیدا شد....
و با این کار شخصیت آن دختر را کاملا نابود کرده...
حتی کارمندانش هم حسابی از او حساب می برند از دوستم شنیدم که به یکی از کارمندهای خانوم گیر داده که چرا کفش هایت را واکس نزدی؟  :|
کلا این بشر عادت دارد که به عالم و آدم تیکه ای بیاندازد.....
حتی به دولت و سران کشور هم رحم نمی کند...
مثلا جلسه ی پیش یکی از پسرهای کلاس درس را ارائه داد و تخته را پاک نکرد و سرجایش نشست استاد آن پسر را مورد خطاب قرار داد و گفت که از جلسه ی بعد به هر کسی که روی تخته چیزی بنویسد و بعد آن را پاک نکند یک منفی تعلق خواهد گرفت چرا که بعد از ریاست جمهوری بردار محترممان احمدی نژاد ما باید یاد بگیریم که وقتی گندی میزنیم خودمان آن را پاک نماییم و چندبار هم جنتی را مسخره کرد...
کلا علاوه بر این که آدمی مضخرف و متلک پران است سر نترسی هم دارد چرا که بی محبا سرکلاس حرف های سیاسی بودار می زند و اصلا مثل یک عده از اساتید محافظه کار نیست ...
خلاصه بعد نیم ساعت استاد تشریف نیاورده و به یکی از کارمندان دانشگاه امر کرده بود که به ما اطلاع دهد که امروز به علت مشغله ی زیاد نمی تواند کلاس بیاید و ما دست از پا دراز تر راهی خانه شدیم ....
فقط خدا آخر عاقبت ما را با این استاد ختم به خیر کند
ان شاء الله
البته تجربه نشان داده که من کلا درس هایی را که با این مدل استاد ها دارم با نمره 20 پاس می کنم :/
تنها به خاطر ترسِ از استاد....

دسته بندی :
دانشجویی نوشت

دیدگاه ها [ ۲ ]

آدمایی که پر از عیبن،ایرادای خودشونو درون دیگران جستجو میکنند!
دقیقا ...
عجب آدم مزخرفیه اگه با من بود چنان جوابی بهش بدم که دیگه متلک به کسی نگه :/
آره خیلی مضحرفه ولی نمیشه با این استاد جروبحث کرد وگرنه لج کنه خیلی راحت پاست نمی کنه :/
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.