ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

پستی با حال و هوای عیدانه


 

خیلی وقت میشد که بازار نرفته بودم از آخرین باری که بازار رفتم چند ماهی میگذره دیروز عصر بعد از اینکه بارون کاملا بند اومد و هوا نیمه آفتابی شد برای خرید کیف و لباس عید راهی بازار شدم تا خرید هام واسه روزای آخر سال نمونه که به حتم اون موقع بازار غلغله است و نمیشه داخل بازار قدم از قدم برداشت البته امسال به گفته ی فروشنده ها وضع مالی مردم چندان روبه راه نیست و بازارها خلوت تر از سال های قبل شده ولی ترجیح دادم خرید هامو هرچه زودتر انجام بدم و نذارم مثل بقیه کارام بمونه واسه دقیقه ی نود...

اجناس بازار چنگی به دل نمیزد خیلی از فروشنده هم از فرصت سوء استفاده کرده بودن و جنس های بُنجل و دِمُده شونو گذاشته بودن پشت ویترین تا به فروش برسن بعضی مغازه ها هم که جنس های به نسبت بهتری داشتن قیمت هاشون فضایی بود واقعا مردم با این وضع مالی چطور می تونن بیان خرید کنند!!! یه میانگین که بگیری پول کیف و کفش و لباس عید واسه هر نفر نزدیک 500 تومن در میاد تازه اگه از مغازه هایی خرید کنی که قیمتشون مناسبه بعد یه خانواده که ماهی یک تومن درآمدشه و چهار - پنج تا بچه ی قد و نیم قد داره چطور می تونه بیاد بازار برای خرید عید؟؟؟؟ با کدوم پول؟؟؟؟ حالا باز این رسانه ی ملی هی میاد تبلیغ می کنه که جمعیت کمه به فکر افزایش جمعیت باشین !!!! یعنی پیش خودشون مردمو اینقد احمق فرض کردن که بیان به تبلیغاتشون عمل کنند ؟؟؟ یه بچه کلی خرج داره امکانات میخواد کار میخواد کدوم از اینا رو می تونن واسه اون بچه محیا کنن؟؟؟ اونوقت باز میان تبلیغات می کنن!!! 
خلاصه بعد از کلی گشتن توی بازار یک عدد کیف برای دانشگاه و یک شلوار لی خریداری کردم و مانتو و شال هم تابستون از مشهد خریده بودم، با این حساب تقریبا خریدای عیدم تمومه  :)
شبش که اومدم خونه خودمو وزن کردم و دیدم به طرز شگفت آوری 2.5کیلو وزن اضافه کردم باورش سخت بود بعد چهارسال که وزنم یک گرم جابه جا نمیشد حالا کاملا به صورت نا محسوس 2.5 کیلو اضافه کرده بودم فکر کنم اون همه شیرینی خوردن آخر کار خودشو کرد ولی تا رسیدن به وزن ایده آل و بردن شرط از مامان باید یک و نیم کیلو دیگه وزنم بره بالا و من امیدوارم تا قبل عید به وزن مناسب برسم و مهم تر از اون شرطو ببرم :)

دیدگاه ها [ ۰ ]
هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.