ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

شنبه های من با استیج


+ مثل هر شنبه بعد از کلاس سیستم عامل راهی مرکز کامپیوتر دانشگاه شدم تا برنامه ی استیج رو دانلود کنم
البته صبح به محض بیدار شدن اینستا رو چک کردم تا ببینم که دیشب کی حذف شده...انتظار اینو داشتم که رضا حذف بشه واسه همین زیاد غافلگیر نشدم :)
اما چطور شد که من برنامه ی استیج رو شناختم!!!!؟
امان از دوست ناباب خخخخ
اینقدر دوستم از این برنامه ی ماهواره ای تعریف کرد که منی که توی عمرم هیچ برنامه ای از ماهواره ندیده بودم و مخالف صددرصد ماهواره ام کنجکاو شدم که این برنامه رو ببینم واقعا از نظر کیفیت از برنامه های مشابه ایرانی مثل شبک کوک سر بود و شرکت کننده ها واقعا عالی اجرا می کردن و تیمی کار کردن و کل کل داورا جذابیتشو بیشتر کرده بود ....
من این برنامه رو پسندیدم و در حال حاضر یکی از خلاف های روزای شنبه ی من دیدن استیجه :-/

+ امروز وقتی جناب برادر مدمشو پس گرفت یه لحظه احساس کردم مثل یه دختربچه ای شدم که اسباب بازیشو ازش گرفتن و هر لحظه ممکنه بزنه زیر گریه :-/
من تازه واسه خودم یه مخفیگاه امن پیدا کرده بودم تا از فکر های مزاحم و آزار دهنده ای که گاهی وقتا به ذهنم هجوم میارن در امن باشم اما حالا بدون نت تنها راه ارتباطیم با مخفیگاهم مسدود میشد تو فکر یه راه جدید بودم با یادآوری اینکه امروز نت مفتی دانشگاه رو هم واسه دانلود کردن استیج مصرف کردم بیشتر اعصابم بهم ریخت در بدترین حالت ممکن باید حرفامو توی word می نوشتم و شنبه ی هفته آینده پستشون میکردم ولی یه لحظه با یادآوری اینکه شیش روز تا شنبه مونده دپرس شدم :-/

یکم با مُدمم کلنجکار رفتم چند بار سیم کارتو جابجا کردم باتریشو بیرون آوردم و بدون باتری به کامپیوتر وصلش کردم بعد باتریو داخلش گذاشتم به طرز ناباورانه ای درست شد :-/
خدایا شکرت وگرنه این مدت بدون مُدم غمباد می گرفتم....

  +امروز شنبه اس ولی من نمی دونم چرا فکر کردم امروز عصر کلاس دارم ؟؟؟
حاضر شدم و رفتم دانشگاه...  وارد کلاس شدم و آخر کلاس نشستم سرمو بالا آوردم تا دوروبرمو برانداز کنم اما همه ی چهره ها ناآشنا بودن :-/ !!!
توی کلاس ما پس چیکار میکردن؟؟؟
از نفر جلویی پرسیدم جریان چیه؟؟؟ چرا اومدین داخل کلاس ما؟؟؟
وقتی گفت کلاسِ نرم افزار یکه انگار یه پارچ آب سرد خالی کردن روی سرم ....

من یکشنبه ها کلاس داشتم نه شنبه ها... :-/

دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۱ ]

✿✿ یاشل ✿✿
جالبه منم حالا که برنامه ش تموم شده دارم دانلود میکنم ببینم به نظر جالب بود ولی قبل عید وقت دیدنشو نداشتم.شایدم حسشو
خیلی برنامه ی خوبی بود حتی الانم که تموم شده دوباره ارزش دیدن داره :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.