ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

مزاحمِ عشقی


بهش میگم شما؟؟؟
میگه یه دوست
میگم شماره ی منو از کجا آوردی؟؟؟؟
میگه عشقی شمارتو گرفتم
لابد یه مدت میخواد عشقی باهات چت کنه
عشقی بهت زنگ بزنه
عشقی هزار تا دروغ سرهم کنه و بهت تحویل بده
عشقی بهت عادت کنه
عشقی بهت ابراز علاقه کنه
یه روزم عشقی پا بزاره رو همه ی احساسات و بره
منم خیلی عشقی بلاکش کردم :|
ته ته همه ی این مزاحمت های عشقی همینه و بس
خودتونو درگیر این مزاحم های عشقی نکنید ...


دیدگاه ها [ ۶ ]

واقعا.من که کلا مجاز نیستم با نامحرم چت کنم خخخخ😂😄✋باورت میشه مامانم انقد حساسه خیلی سال پیش یه نظر تبلیغاتی داشتم که فرستندش یه مرد بود.آغا مامانم تا اسم فرستنده رو دید قشنگ حالمو جا آورد😧😊
دیگه ازاون به بعد منم به حرف مامانم گوش دادم و روی ساده ترین روابطم حســـــــاس شدم😊الانم 17 سالمه و اعتراف میکنم تاحالا حتی یدونه دوس پسر هم نداشتم(در اوج زیبایی و برازندگی خخخ😎😄) خیلیم راضیم😎
حالا واقعا نمیفهمم چطور بعضیا انقدر ساده به غریبه ها اعتماد میکنن؟حالا چه مجازی چه غیرمجازی...حماقت محضه
همه ی مامانا حساسن :)))
چه خوب که احساسات هنوز دست نخورده باقی مونده ... بهترین کارو انجام دادی ...
زود اعتماد می کن ولی بعدش از این اعتماد چنان ضربه ای می خورن که دیگه نمی تونن راحت به کسی اعتماد کنن ...
واقعا حماقته ...
عشقی خوب کاری کردی:)
:)))
مزاحم عشقی لیاقتش بلاک عشقیه :-)
درود:-)
بله
ممنون :)
شاید داداش جومونگ بوده

داداش جومونگ :|
رمضان ولیپور هفشجانی
سلام  سینه ام تنگه ولی با دوستم جگر در کویرش سحرها 

راه میرویم و آهوی ختنم را بزرگش میکنم 

تا ناف آهوی ختن است  ناف من وزیر آن به چه دردی میخورند 
خیلی سنگین بود این جمله
من متاسفانه نفهمیدم :/
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.