ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

هم اکنون نیازمند یاری سبرتان هستیم ...


این روزا با دیدن برنامه هایی مثل خندوانه ، شبکوک ، آقای گزارشگر ... یهو جو مسابقه دادن و رقابت آدمو می گیره

تازگی ها یک اعتماد به نفس بی نهایت کاذب گریبانگیرم شده و به محض تموم شدن این برنامه ها احساس می کنم که من از همه ی شرکت کننده ها بهتر می تونم بخونم ، اجرا کنم و گزارش کنم و در بعضی مواقع این احساسمو در جمعِ خانواده بازگو می کنم و این مسخره شدنو به جون می خرم ...

به موازاتِ احساس قبلی یک احساسِ دیگر درونم ریشه می دواند احساسِ اینکه به عنوان یک جنس مونث حقم خورده شده چرا که اجازه ی شرکت در اینگونه مسابقاتو ندارم :|

و اینگونه استعدادها شکوفا نمی شود دی :|

حالا در زمینه ی وبلاگ نویسی این فرصت برای من فراهم شده که با دوستان وبلاگی رقابت کنم  و نمی خوام این فرصتو از دست بدم هر چند جوایز این مسابقه برای رقابت و کسب موفقیت خیلی زیاد آدمو قلقلک نمیده ولی بازم هیجان داره ....

اگر این وبلاگو دوس دارید روی لینک زیر کلیک کنید و یک عدد لایک این وبلاگ را مهمان کنید ... سپاس

من رای می دهم :)


و اینک شعر تبلیغاتی دی :|

( به سبک رپ هیپ هاپ بخوانید :/ )

" من واسه این اینجام که بنویسم

  حرفای دلمو همه بدونن

  اینجا نیستم واسه رای و جایزه 

  ماموریت دارم هدفمندم

 خیلی وقته از این چیزا دل کندم "


دیدگاه ها [ ۳ ]

سلام وبتون عالیه . اگه مایل به تبادل لینک بودید منو به نام آقابزرگ لینک کنید وخبربدید تاباچه نامی لینک کنمتون .مرسی

خیلی ممنون .... دنبال شدید ...
رای دادم :)
مرسی دووستِ عزیز :)
دقیقا منم همچین حسی دارم بعد از دیدن شب کوک 
بعد شروع میکنم بلند بلند خوندن و وقتی به اطرافیانم نگاه میکنم میبینم گوشاشون و گرفتن ::::دی
واقعا ما با استعدادها تو ایران حیف شدیم 
دقیقا :D
حیف شدیم اصلا :/
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.