ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

حسِ بد شبِ سیزدهم ...


امروز از سفر برگشتم کلی حرف واسه گفتن دارم که در یک فرصت مناسب حتما پستشون می کنم ....
در حال حاضر در حال خوندن جزوه ی سیستم عامل هستم تا برای ارائه ی فردا آماده بشم ....
باشد که استاد با نیامدنش گامی بردارد در جهت شادی بنده در صبح شنبه مورخ 1394/1/14 


+ پرانتزنوشت

طراحی بالا یکی از طراحی های منه از چهره ی یکی از پسربچه های فامیل
هنوز حال و حوصله ی کافی واسه طراحی کردن پیدا نکردم و انگیزه ی زیادی هم واسه اینکار ندارم نمی دونم چرا؟؟ شاید به این خاطر که اینقد از طراحی فاصله گرفتم که اگه بخوام دوباره شروع می کنم کارام افتضاح میشه و دوباره باید از صفر شروع کنم :/
پارسال تابستون که مسافرت کردیم به شهر و دیار اجدادی این تصویرو کشیدیم و چند روز پیش که دوباره به آن دیار سفر کردیم بابای این پسر کوچولو ازم سراغ نقاشی پسرشو گرفت آخه تابستون می خواستم به استادم نشونش بدم واسه همین طراحیو بهشون ندادم... چقد حس خوبی بود وقتی ازم سراغ طراحیشو گرفت اینکه حتی یک نفر هنرتو جدی بگیره خیلی خوبه... همین یه انگیزه ی کوچولو واسه از نو شروع کردن کافیه :)


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۷ ]

هنر تنها دلخوشیه دنیای هر کسی میتونه باشه که هیج وقت تنهاش نمیزاره:)
دقیقا :)
طراحیتوپ عالیه
میشه بپرسم رشته تون چیه؟
+ میشه این‌کد امنیتی رو بردارید واسه نظر دادن سخته :/
مرسی نظر لطفتونه :)
من رشته ی دانشگاهیم مهندسی فناوری اطلاعات
ولی هنر همیشه علاقه ی اولم بوده ...
چطوری برش دارم ؟؟؟؟
قسمت تنظیمات _ تنظیمات ساده _ تنظیمات ارسال نظر

برش داشتم مررررررسی :)
البته منم طراحیم خوبه ولی چون از بچگی دنبالش نرفتم دیگه تو حد بچگیم مونده خخخ ولی بی شوخی منم طراحیم خوبه :)
چه خوب :) ... منم پارسال به طور جدی رفتم دنبالش... اما متاسفانه چند ماهی میشه دوباره فاصله گرفتم ...
سیّد محمد جعاوله
خوب
مرسی :)
✿✿ یاشل ✿✿
طراحی از چهره خیلی سخته.اما ذوق زیادی داره وقتی تموم میشه.مخصوصا واسه خود فرد

آره دقیقا خیلی سخته ولی اون ذوقِ خلق یک اثر هنری لذت بخشه :)

حس می کنم تصویر این پسر بچه خیلی برام اشناس  انگار دیدمش قبلا....

چه جالب :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.