ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

گلچین شده از طراحی های من ...



تصویر بالا یکی از طراحی هایم در سالِ گذشته است ...

تصمیم دارم آخرِ همین هفته دوباره طراحی کنم تا ذوقِ هنری خفته ام کم کم بیدار شود ...


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۷ ]

واقعا طراحیتون عالیه :)
ما هم پیش خودمون فک میکنیم نقاشیمون خوبه :|
مرسی لطف دارید :)
قطعا طراحیتون خیلی خوبه ... چون علاقه دارید در این زمینه ...
طراحی کردن خیلی لذت بخشه پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید...
فقط تا قبل از راهنمایی فکر میکردم توش مهارت دارم،
بعد از اون حتی فکرشم نمی کنم...
از دوران راهنمایی منم دیگه سراغ طراحی نرفتم تا تابستون سال پیش...
اوایل کارام خیلی بد بود شاید اصلا فکرشو نمی کردم یه روزی پیشرفتی توی کارام داشته باشم اما به مرور زمان طراحیم بهتر شد ...
قشنگه و بازم جای کار داره :)
ممنون :)
سیّد محمد جعاوله
عالی خوشم آمد از عکس
ممنون :)
✿✿ یاشل ✿✿
خیلی طبیعیه ادامه بده استعدادشو داری
مرسی عزیزم ... ادامه میدم حتما البته اگه دوباره تنبل نشم :)
عالی
منم مثل این طراحی کردم تقریبا 4 سال پیش
جون که بودم بیشتر راحی میکردم :)))
راستی یک طراحی کردم ولی این طراحی وبه
بیا نظر بده ببین خوبه یا نه :)
چه خوب :)
چشم الان میام ...
روحِ نشسته در من
ضربه قلم خوبی دارید. با جسارت.
پیروز باشید
ممنون لطف داری ... هم چنین :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.