ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

جذابیت از نگاه من ...


همیشه که نباید جذب آدم هایی شد که خوش تیپن ، خوش پوشن و لباسای مارک می پوشن و بوی عطرِ گرون قیمتشون از صد فرسخی به مشامت میرسه
گاهی هم پیش میاد که جذبِ یه چهره ی سالخورده میشی جذب یکسری چین و چوروک های جذاب
جذب یه نگاه مهربون و چشام هایی که وقتی نگات می کنن برق میزنن...
جذب یه چهره ای که در عین حال که گذر زمان تموم زیباهایی هاشو ازش گرفته ولی هنوزم بانمکه
حتی با اون لباسای کهنه و رنگ و رو رفته بازم جذاب بود نتونستم جلوی خودمو بگیرم ، یواشکی وقتی حواسش نبود این عکسو ازش گرفتم ...
با اینکه یازده روز از اون روز میگذره همون روزی که توی راه بازگشت از سفر و طی یه توقف کوتاه دیدمش هنوز که هنوزه وقتی اون لحظه رو تصور میکنم یه حس خوبی بهم دست میده ... نمی دونم چرا؟؟؟؟
واقعاً چرا؟؟؟

پشت اون سکوت و نگاهش چی بود مگه ؟؟؟


+ پرانتزنوشت
امروز صبح یهو حس برنامه نویسیم گل کرد و افتادم به جونِ قسمت نظراتِ وبلاگم و یک تغییر اساسی بهش دادم به نظر شما بهتر شده؟؟؟


دیدگاه ها [ ۵ ]

صد در صد اینجوریه که میگید بخدا من کسای رو میشناسم که اصلا خوشتیپ و زیبا نیستن ولی اینقد باشخصیت و با ادب و مهربان اند آدم دوس داره هی پیششون باشه باهاشون حرف بزنه :)
قسمت نظرات عالی شده :)
خودتون این قالب رو ساختید؟
مررررسی لطف دارید :)
چشاتون عالی می بینه ...
بله خودم ساختمش ... یکمی در زمینه ی طراحی وب مهارت دارم ...
آدم تویه هر چیزی مهارت داشته باشه خوبه حالا صرفا حرفه ای که نه ولی همین که خودش کارای خودش رو انجام میده یه دنیا ارزش داره منم ایشالله تابستون یکم طراحی قالب یاد میگیرم ویه قالب بوفی درست میکنم :)
دقیقا اون قدری مهارت دارم که کارِ خودم راه میوفته :)))
اتفاقا طراحی وب هم جذابه هم زیاد سخت نیست حتما تابستون برید دنبالِ یادگیریش ...
موفق باشید ....
دید عالی و تلنگر بسیار خوبی بود ممنون :)
خواهش عزیزم :)
به قول شاعر که میگه:
تن آدمی شریف است به جان آدمیت   نه همین لباس زیبایت نشان آدمیت

به نظرم بخش پاسخ زیادی رفته سمت چپ، این فاصله نصف بشه فکر کنم بهتر میشه.
کاملا درسته ...
مرسی بابت نظرتون ... فردا درستش می کنم :)
سیّد محمد جعاوله
من هم با بوف موافقم
متن زیبا و خواندنی بود متشکر
ممنون :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.