ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

شما این مرد را در خواب دیده اید ؟؟؟

دیروز به یه موضوع جذاب راجبِ " خواب دیدن " برخورد کردم وتصمیم گرفتم که این مطلبو به اشتراک بزارم ... فقط خواهشمندم اگر فرد مذکور را امشب در خواب ملاقات کردید از فحش دادن به اینجانب بپرهیزید :D

با تشکرات فراوان ...

شما این مردو توی خواب دیدید؟؟؟

         

 حدود 2000 نفر از سراسر دنیا ادعا کردن که این مردو توی خواب دیدن و اما قضیه از این قراره که در ژانویه 2006 بیمار یکی از روان پزشکان معروف چهره ی این مردو ترسیم می کنه و ادعا می کنه که این مردو در خواب دیده

روانپزشک مذکور فراموش کرده بود که عکس ترسیم شده رو از روی میزش برداره، تا اینکه چند روز دیگر یه بیمار دیگه عکس رو شناسایی میکنه و ادعا میکنه که اغلب اوقات این مرد رو توی خواب میبینه! اینبار هم این بیمار میگه که هرگز این مرد رو توی بیداریش ندیده.
روانپزشک تصمیم میگیره که عکس این مرد رو برای تعدادی از همکارانش بفرسته مخصوصا اونایی که بیمارانی دارن که دچار عارضه خواب مکرر هستن.  در کمتر از چند ماه، ۴ بیمار پیدا شدن که ادعا کردن بارها مرد توی عکس رو تو خوابهاشون دیدن.

اینم یه نمونه از خوابی که یه بیمار تعریف کرده:
اولین باری که خواب این مرد رو دیدم موقعی بود که از نظر کاری تحت فشار بودم. خواب دیدم که در یک فروشگاه بزرگ و زیبا گمشده ام. بعد این مرد به طور ناگهانی سررام قرار گرفت و من شروع به دویدن کردم که ازش دور بشم. او به مدت یکساعت منو دنبال میکرد تا اینکه خودمو مقابل دیواری که در بخش کودکان سرپرمارکت قرار داده، پیدا کردم. در اینجا این مرد به من لبخند زد و راه خروجی کنار میز صندوقدارها رو به من نشون داد و من بیدار شدم. این مرد همیشه به خوابهام میاد و راه خروج از خواب رو به من نشون میده و بیدار میشم!
یه سری دیگه هم میگن که این مرد باهاشون رویاپردازی میکنه، بعد از یک روز سخت بهشون آرامش میده، یا اونها رو به شام دعوت میکنه یا روابط دیگری باهاشون داره!

* چه چیزی میتونه باعث این اتفاق بشه؟ چند تا فرضیه رو مطرح شده ولی من (نویسنده مقاله) به “تئوری گذار” علاقه دارم:
براساس این نظریه این مرد، یک فرد واقعی است، کسی که مهارتهای روحی-روانی خاصی داره و میتونه به خواب افراد بیاد! برخی معتقدند که این مرد در زندگی واقعی همانند خودش در خواب افراد هست. برخی هم میگن متفاوته. یکسری از افراد هم اعتقاد دارند که پشت این مرد، یک نقشه بهبود روانی هست که توسط یک موسسه بزرگ پیاده سازی شده! خیلیا معتقدن این تئوری نزدیک به واقعیت هست ...

 

+ پرانتزنوشت :

این مطلب ممکنه اصلا واقعیت نداشته باشه ولی به نظرمن خیلی جالب و در عینِ حال جذابه که یک فرد قادر باشه واردِ خواب افراد دیگه بشه :)


دسته بندی :
دل نوشت

دیدگاه ها [ ۳ ]

از بیخ و بن غلط بود . من که چهره یادم نمیاد ولی از همین الان که شما این عکس و مطلب رو گذاشتی مطمئن هستم خیلی هایی که میخونن مطلب رو از این ب بعد این چهره  رو تو خواب میبینند . 


http://i4050.ir
من دیشب خیلی سعی کردم ولی اصلا خوابِ این فرد و ندیدم ... این مطلب ممکنه کاملا غیر واقعی باشه منم آخر پست اشاره کردم ...
سیّد محمّد جعاوله
چی بگم والله
نمی دانم :)
اینا به کنار به قیافهش میخوره اسمش کشکول علی سفلی ابادی باشه
دقیقا :D
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.