ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

طراحی من را ببینید


تصویر بالا یکی دیگه از طراحی های من هست اگه دوس داشتید حدس بزنید که چهره ی کدوم بازیگره :)


+ پرانتزنوشت :

دیشب در حینِ بازیِ "جرات و حقیقت" یکی از بزرگترین دروغ های زندگیم برملا شد که در پست های آتی در مورد آن خواهم نوشت ...


دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

سیّد محمّد جعاوله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** نیست
درسته همونه :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی جالبه که میگی حدس بزنین :)) طراحیات واقعا شبیه درمیاد و الان کاملا **** **** نمایانه ^_^ خیلی خوووبه ؛)
جدی شبیه درمیاد ؟؟؟  :)))
فکر نمی کردم کسی بتونه حدس بزنه چون به نظرم زیاد خوب نشده ...
خوش حال شدم که درست حدس زدید :)))
به خودم امیدوارم شدم :دی

+ تشکرات فراوان :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مثل اینکه بازیگر مورد علاقه ات هست **** **** :|
از این بازیا بدم میاد :|
نه مورد علاقم نیست دی:
من وقتی می خوام طراحی کنم باید دنبال عکسایی بگردم که نور و سایه داشته باشه انتخاب این عکسام برحسب اتفاق بود :|
از کدوم بازیا ؟؟؟
بازی جرات و حقیقت همین که باید حقیقت رو گفت :/
آره یا باید حقیقتو بگی یا یه کاریو انجام بدی :|

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ؟؟؟
بله درسته ...

 تا الان همه درست حدس زدن :)))
متشکر 
خواهش :)
شیارهایِ مغزِ من
فک کنم استاد عبدی بازیگرِ مورد علاقتون باشه :)
مورد علاقم که نه ...  برحسب اتفاق دو تا طراحی از ایشون کار کردم :)
من حس میکنم دیدمش ولی اسم بازیگره رو بلد نیستم :-(
لطفا بعدا جوابشو بگو
باشه عزیزم ... اکبر عبدی هست با گریم یکی از نقش هاش :)
این چیه تو دهنش؟!منو انداخت تو افساید!!خخخخ
پستونک :D
خخخخ
ظریفه رستگار
شما هم که مثل خودمی...قشنگه...:)
مرسی :)
:)))))
خودت رو بکش کمی بخندیم هم ببینیمت :)))
نمی خوام از زندگی ناامید بشم با دیدن طراحی چهرم خخخخ

اگه تمایل داری چهره ی خودتو بکشم :دی
حله بکش :))
از زندگی ناامید میشی ها :D

می کشم ها ؟؟؟؟ :D

من چند ماهه طراحی نکردم یهو فاجعه به بار میاد :/
بکش :)))
باشه خودت خواستی ها  :)))
بکش من تحملش رو دارم :)) فقط مراقب دماغم باش زیاد بزرگ نشه خخخخخ
چشم یجوری میکشمت خودت خودتو نشناسی خخخخ

حواسم به بینی هست یه عملِ زیبایی برات می کنم :D


peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.